مزیت بازی جدید شوتز نسبت به کالاف دیوتی
بازی XDefiant برای کاربرانی که از الگوریتم تکراری کال آو دیوتی خسته شدهاند، شیوهی متفاوتی برای شروع بازیها را پیشنهاد میکند.
بازی شوتر اول شخص جدید یوبیسافت تحت عنوان XDefiant از روش جدیدی برای شروع مسابقه استفاده میکند. در بسیاری از بازیهای شوتر اول شخص مانند کال آو دیوتی، از سیستم مچ میکینگ براساس مهارت (SBMM) استفاده میشود؛ در حالی که XDefiant از روش دیگری برای اتصال گیمرها استفاده میکند.
سیستم مچ میکینگ براساس مهارت (SBMM) به یک استاندارد برای بازیهای رقابتی تبدیل شده است. علاوه بر مجموعهی محبوب کال آو دیوتی، بازیهای Halo Infinite و Fortnite نیز از این سیستم برای برقرای تعادل استفاده میکنند و گیمرهایی با مهارت مشابه را در یک لابی قرار میدهند.
مطالب پیشنهادی
شبانه روزی | تلفنی مشاوره بگیر و مشکلاتت رو حل کن | همکده
تیم توسعهدهندهی XDefiant با انتشار پستی اعلام کرد که از سیستم SBMM در بازیهای کژوال استفاده نخواهد کرد. این تیم معتقد است که سیستم SBMM برای تجربهی بازی سرگرمکننده و متنوع در طولانیمدت در حالت Casual Playlist کارآمد نخواهد بود و برای بسیاری از گیمرهایی که به دنبال رقابت شدید نیستند، تکراری و استرسزا محسوب میشود. البته سیستم SBMM در حالت Ranked Playlist که مهارت کاربران را میسنجد، حضور خواهد داشت.
سیستم پرحاشیهی SBMM قرار نیست در بازی XDefiant استفاده شود
اسلجهمر و بخش تحقیقات اکتیویژن در مورد نحوهی شروع مسابقات رویکرد متفاوتی دارند. اکتیویژن، شرکت سازندهی کال آو دیوتی، معتقد است پینگ و زمان انتظار لابی مهمترین فاکتورها هستند اما میزان مهارت گیمرها هم اهمیت بسیاری دارد. فاکتورهای دیگری مانند وضعیت چت صوتی و پلتفرم بازی کاربران نیز در مچمیکینگ نقش ایفا میکنند.
اسلجهمر بهطور آزمایشی و بدون اطلاع کاربران تستهایی را برای ایجاد لابی بدون SBMM انجام داد تا بازخورد گیمرها را دریافت کند. نتیجهی تحقیقات این تیم نشان داد که گیمرها در مسابقههایی که SBMM غیرفعال بوده است، لذت کمتری را تجربه کردهاند.
تیم تحقیقات اکتیویژن به این نتیجه رسید که غیرفعال بودن SBMM تأثیرات زیادی روی بازیکنان میگذارد و بعضی از گیمرهای کمتجربه و با مهارت کمتر به علت ترس از گیمرهای حرفهای، از بازی خارج میشوند.
اکتیویژن برای اطمینان از ارائهی بهترین تجربهی بازی به گیمرها به ترکیبی از شاخصهای کلیدی مانند دلتا پینگ، تعداد بازیکنان لابی، عملکرد گیمرها، زمان بازی، نرخ خروج بازیکن و زمان انتظار لابی توجه ویژهای میکند.
اکتیویژن قبلاً در مورد شیوههای مچمیکینگ بازیهایش توضیحاتی ارائه نمیداد. اخیراً این شرکت در استفاده از سیستم مچمیکینگ مبتنی بر تعامل یا EBMM در بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۳ متهم شده است که به ارائهی توضیحات بیشتر در این مورد منجر شد.
بازی شوتر اول شخص جدید یوبیسافت تحت عنوان XDefiant از روش جدیدی برای شروع مسابقه استفاده میکند. در بسیاری از بازیهای شوتر اول شخص مانند کال آو دیوتی، از سیستم مچ میکینگ براساس مهارت (SBMM) استفاده میشود؛ در حالی که XDefiant از روش دیگری برای اتصال گیمرها استفاده میکند.
سیستم مچ میکینگ براساس مهارت (SBMM) به یک استاندارد برای بازیهای رقابتی تبدیل شده است. علاوه بر مجموعهی محبوب کال آو دیوتی، بازیهای Halo Infinite و Fortnite نیز از این سیستم برای برقرای تعادل استفاده میکنند و گیمرهایی با مهارت مشابه را در یک لابی قرار میدهند.
مطالب پیشنهادی
شبانه روزی | تلفنی مشاوره بگیر و مشکلاتت رو حل کن | همکده
تیم توسعهدهندهی XDefiant با انتشار پستی اعلام کرد که از سیستم SBMM در بازیهای کژوال استفاده نخواهد کرد. این تیم معتقد است که سیستم SBMM برای تجربهی بازی سرگرمکننده و متنوع در طولانیمدت در حالت Casual Playlist کارآمد نخواهد بود و برای بسیاری از گیمرهایی که به دنبال رقابت شدید نیستند، تکراری و استرسزا محسوب میشود. البته سیستم SBMM در حالت Ranked Playlist که مهارت کاربران را میسنجد، حضور خواهد داشت.
سیستم پرحاشیهی SBMM قرار نیست در بازی XDefiant استفاده شود
اسلجهمر و بخش تحقیقات اکتیویژن در مورد نحوهی شروع مسابقات رویکرد متفاوتی دارند. اکتیویژن، شرکت سازندهی کال آو دیوتی، معتقد است پینگ و زمان انتظار لابی مهمترین فاکتورها هستند اما میزان مهارت گیمرها هم اهمیت بسیاری دارد. فاکتورهای دیگری مانند وضعیت چت صوتی و پلتفرم بازی کاربران نیز در مچمیکینگ نقش ایفا میکنند.
اسلجهمر بهطور آزمایشی و بدون اطلاع کاربران تستهایی را برای ایجاد لابی بدون SBMM انجام داد تا بازخورد گیمرها را دریافت کند. نتیجهی تحقیقات این تیم نشان داد که گیمرها در مسابقههایی که SBMM غیرفعال بوده است، لذت کمتری را تجربه کردهاند.
تیم تحقیقات اکتیویژن به این نتیجه رسید که غیرفعال بودن SBMM تأثیرات زیادی روی بازیکنان میگذارد و بعضی از گیمرهای کمتجربه و با مهارت کمتر به علت ترس از گیمرهای حرفهای، از بازی خارج میشوند.
اکتیویژن برای اطمینان از ارائهی بهترین تجربهی بازی به گیمرها به ترکیبی از شاخصهای کلیدی مانند دلتا پینگ، تعداد بازیکنان لابی، عملکرد گیمرها، زمان بازی، نرخ خروج بازیکن و زمان انتظار لابی توجه ویژهای میکند.
اکتیویژن قبلاً در مورد شیوههای مچمیکینگ بازیهایش توضیحاتی ارائه نمیداد. اخیراً این شرکت در استفاده از سیستم مچمیکینگ مبتنی بر تعامل یا EBMM در بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۳ متهم شده است که به ارائهی توضیحات بیشتر در این مورد منجر شد.
- 🙈
- 🙉
- 🙊
- 💛
- ❤
- 💔
- 💯
- 💢
- ✋
- ✌
- 👍
- 👎
- ✊
- 👏
- 👈
- 👉
- 🙏
- 💪
- 🎬
- 🐥
- 🌹
- 🍁
- 🍉
- 🍕
- 🍳
- 🎂
- 🎈
- ☕
- 🌍
- 💩
- 🚗
- ⏰
- ☔
- 📙
- ⭐
- 😀
- 😂
- 😉
- 😊
- 😍
- 😘
- 💋
- 😋
- 😜
- 👀
- 😐
- 😕
- 😎
- 😌
- 😒
- 😬
- 😔
- 😢
- 😭
- 😷
- 😎
- 😨
- 😱
- 😡
- 😠
😊
مشاهده نظرات
مرتبط
فالو = فالو
در حال بارگذاری
X
این ویدیو
×
گزارش تخلف
×در صورتیکه توضیحی در مورد گزارش تخلف دارید در کادر زیر بنویسید
افزودن به لیست پخش
×دانلود اپلیکیشن فیلو
×برای دانلود این ویدیو، اپلیکیشن فیلو را از مارکت ها یا بصورت مستقیم نصب کنید.
در صورتی که اپلیکیشن فیلو را نصب کرده اید؛ برای تماشا یا دانلود این ویدیو وارد اپلیکیشن شده، از منو گزینه اسکن را انتخاب کرده و کد زیر را اسکن کنید.