رده بندی سنی ویدیوها + محتوای مناسب کودک

رده بندی سنی ویدیوها + محتوای مناسب کودک

همه کاربرهای آپلود کننده فیلو به نوعی در سدد پیدا کردن راهی برای افزایش بازدید، پخش و ارتقای حساب کاربری خود هستند. یکی از مهم ترین روش ها برای افزایش بازدید پیدا کردن مخاطبان هدف و پیشنهاد ویدیوها به همین مخاطب هاست. قطعا میدونید که مخاطبان فیلو از رده های سنی مختلف هستند، پس یکی از راه های پیدا کردن مخاطب هدف میتونه انتخاب رده سنی بیننده باشه.

گزینه ای که فیلو به تازگی در اختیار کاربران آپلود کننده قرار داده، انتخاب رده سنی بیننده در زمان آپلود است. شما با انتخاب رده سنی بیننده، کاربرها رو راهنمایی میکنید تا دقیقا ویدیوهایی که به دنبالش هستند رو مشاهده کنند. به ویژه که این روزها بخش پیشنهادی فیلو هم اضافه شده.

این بخش به صورت هوشمند، ویدیوهای مورد علاقه و مناسب هر کاربر رو اختصاصا بهش پیشنهاد میده و حتما در آینده نه چندان دور رده سنی هم بهش اضافه میشه، اینطوری ویدیوهای مناسب برای بالای 18 سال، زیر 18 سال و محتواهای مخصوص کودکان، برای کاربران هدف همون رده سنی پیشنهاد داده میشه، پس بهتره که از همین الان شروع کنید تا از قافله عقب نمونید.

حالا در صورتی که محتوایی که آپلود میکنید که برای افراد زیر 18 سال مناسب نیست، حتما تیک گزینه این ویدیو برای زیر 18 سال نامناسب است رو انتخاب کنید.

لیست برخی از ویدیوهای نامناسب برای سنین زیر 18؛

  1. اخبار سیاسی
  2. صحنه های دلخراش
  3. فیلم های ترسناک
  4. انیمه های مناسب برای بالای 18 سال
  5. ویدیو بازی هایی با رده سنی بالای 18 سال
  6. تبلیغات کسب و کار
  7. و ...

ویدیوهای مخصوص کودکان

همونطور که پیشتر هم گفتیم، زمانی که شما ویدیویی آپلود میکنید، باید سعی کنید مخاطبان هدف که مشخصا اون ویدیو رو تماشا میکنن جذب کنید، مثلا اگر اکانت شما توی حوزه انیمیشن و کارتون فعالیت داره بهتره که بیشتر از هر مخاطبی بچه ها رو جذب کنید.

حالا از اونجایی که میدونیم این روزها اکثر بچه ها علاقه زیادی دارن که ویدیوهای مورد علاقه شون رو به صورت آنلاین مشاهده کنن. تیم فیلو هم در تلاشه تا یه محیط امن و در عین حال جذاب برای کودکان بسازه. توی این مسیر نقش شما کاربران آپلود کننده بسیار مهمه.

گزینه بعدی که به صفحه آپلود اضافه شده و بسیار مهمه، گزینه این ویدیو اختصاصا برای کودکان ساخته شده است. در صورتی که ویدیوی شما دقیقا مناسب برای کودکان هست این گزینه رو فعال کنید. شما با این حرکت میتونید باعث بشید ویدیویی که مناسب برای بچه هاس علاوه بر سایر کاربرها، اختصاصا به بچه ها هم پیشنهاد داده بشه.

لیست برخی از ویدیوهای مناسب برای کودکان؛

  1. کارتون
  2. انیمیشن
  3. کاردستی
  4. ویدیو از بازی های مناسب کودکان
  5. قصه خوانی مناسب کودکان
  6. و...

خیلی ها به اشتباه تمامی انیمه ها رو توی این دسته قرار میدن، شما باید دقت کنید اگر انیمه ای مناسب زیر18 سال نیست این گزینه رو فعال نکنید.

نکته مهمی که شما آپلود کننده ها باید بهش توجه کنید اینه که رعایت موارد ذکر شده به مرور باعث میشه ویدیوهای شما به مخاطبان هدفتون بیشتر نمایش داده بشه و در نهایت پخش ویدیوهاتون هم افزایش پیدا کنه.