راهنمای انتخاب اسم برای حساب کاربری در فیلو

راهنمای انتخاب اسم برای حساب کاربری در فیلو

این اسامی در چه بخش هایی نمایش داده می شوند؟

 

اسامی انتخابی شما برای حساب کاربری در بخش های مختلفی از سایت فیلو نمایش داده می شود که دیدن اسم حساب کاربری شما می تواند باعث جذب مخاطب شود.

به طور مثال در صفحه نمایش ویدیو ها و در صفحه پروفایل هر کاربر این اسامی قابل مشاهده هستند.

 

اسم حساب کاربری شما همچنین در :

  • صفحه لیست پخش 
  • منتخبین صفحه اول
  • ویدیو های پیشنهادی
  • برترین های فیلو کلاب
  • فیلمک

و... نمایش داده می شود.

 

اسمی که انتخاب می کنید باید:

 

کوتاه، جذاب و به یاد ماندنی باشد: اسم حساب شما باید به راحتی در ذهن مخاطب بماند و به سرعت آن را به یاد بیاورند.

مرتبط با محتوای حساب کاربری شما باشد: اسمی که انتخاب می کنید، باید به گونه ای باشد که مخاطب نوع محتوایی که ارائه می دهید را حدس بزند.

منحصر به فرد باشد: سعی کنید اسمی را انتخاب کنید که قبلا توسط حساب های دیگر استفاده نشده باشد.

تلفظ آن آسان باشد: اسمی را انتخاب کنید که به راحتی تلفظ شود و مخاطب در گفتن یا نوشتن آن دچار مشکل نشود.

کلید واژه های مرتبط را شامل شود: می توانید از کلمات کلیدی مرتبط با محتوای حساب خود در اسم آن استفاده کنید.

اسم انتخاب شده، بهتر است فارسی باشد: بهتر است به جای استفاده از کلمات و حروف انگلیسی از کلمات فارسی استفاده کنید زیرا سرچ آن راحت است و مخاطب شما می تواند به راحتی حساب کاربری شما را پیدا کند.

  • نکته: در انتخاب اسم حساب خود از کلمات با معنی، واضح و ساده استفاده کنید و از انتخاب کلمات نا متعارف بپرهیزید. کلماتی مانند: فالو، لایک و...

 

از چه روش هایی برای انتخاب اسم کانال استفاده کنیم؟

 

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط: به لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با محتوای حساب خود فکر کنید و با چیدن این کلمات در کنار هم و بررسی آن ها می توانید یکی از این اسم ها را برای حساب خود انتخاب کنید.

می توانید از دوستان و خانواده خود نظر بپرسید: از دوستان و خانواده خود بخواهید که نظرات خود را در مورد نام های مختلفی که به ذهنتان می رسد، ارائه دهند.

استفاده از ابزار های انتخاب اسم: ابزارهای آنلاین مختلفی وجود دارند که می توانند به شما در انتخاب نام مناسب برای حساب خود کمک کنند.

به نام کانال های محبوب فیلو توجه کنید: به نام حساب های محبوب فیلو در حوزه مورد علاقه خود توجه کنید و ببینید چه چیزی آنها را از بقیه متمایز می کند.

همچنین می توانید از اسم خود یا نام و برند تجاری خود به عنوان اسم حساب خود استفاده کنید. یکی دیگر از راه های انتخاب اسم، استفاده از اسم های طنز و یا خلاقانه می باشد. لازم به ذکر است می توانید از اعداد یا حروف در نام حساب خود استفاده کنید.