افـزایش درآمد تولیـدکنندگان رسمی فیلو تا ۴ برابر!

افـزایش درآمد تولیـدکنندگان رسمی فیلو تا ۴ برابر!

همانطور که میدانید، فیلو یک سـرویس اشـتراک ویدیـوست، که کـاربران بصورت مرتب و روزانه ویدیوهای خود را، طبق قوانین فیلو در اکانت باز نشر کننده و یا تولیدکننده رسمی آپلود میکنند و به ازای پخش ویدیوهایشان درآمد کسب میکنند.

شما کاربران عزیز فیلو، در اکانت باز نشر کننده می توانید در هر زمینه ای که علاقه دارید محتوای ویدیویی رایگان، با کیفیت و با کسـب اجازه از صاحب اثر جمع آوری کرده و در فیلو کسب درآمد کنید.

همچنین در اکانت تولید کننده به راحتی می توانید در زمینه معـرفی کسب و کار، هنــر، علایق، استعداد و توانایی هایی که دارید مانند آموزش آشپزی، آموزش دروس مختلف، آموزش استفاده از نرم افزارها، بازی ها و ... ، تولید ویدیوهایی در قالب موسیقی، فیلم و سینما و ... در فیلو کسـب درآمد کنید.شما کاربران تولیدکننده نیز میتوانید مانند کاربران بازنشرکننده در چند زمینه مختلف در اکانت خود فعالیت داشته باشید، تنها باید ویدیـوهای آپـلود شده توسط خودتـان تولید شده باشند.

فرصت استثنایی برای تولیدکنندگان با افزایش ۴ برابری درآمد

اگر فکر می کنید، که توانایی ها و یا کسب و کارتان نیاز به معرفی بیشتر در بستر بزرگتری چون وب دارد، به هیچ عنوان این فرصت استثنایی، که ما برای حمایت از تولید کنندگان فیلو فراهم کردیم را از دست ندهید.

همین حالا از حرفه، صنعت، کسب و کار و توانایی هایتان ویدیو تهیه کنید و در اکانتی که با مشخصات کسب و کارتان در فیلو برای خود ایجاد کردید، ویدیوهایتان را آپلود کنید تا علاوه بر، معرفی کسب و کـارتان از هر پخش ویدیـویتان تا ۴ برابر بیشتر به نسبت گذشته، درآمد کسب کنید.

اگر تاکنون حساب تولید کننده رسمی خود را ایجاد نکرده اید، میتوانید شرایط تولیدکنندگان رسمی را از این لینک مطالعه کرده و سپس به ارسال درخواست اقدام کنید.


با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما کاربران عزیز

تیم فیلو