چگونه سطح درآمد خود را در فیلو ارتقا دهیم؟

چگونه سطح درآمد خود را در فیلو ارتقا دهیم؟
 
در وب سایت فیلو شما تنها با آپلود ویدیو بدون هیچ هزینه ای می‌توانید درآمد کسب کنید اما برای حمایت از کاربران فعالی که با دقت بیشتری ویدیو آپلود می‌کنند و همچنین کمک به موفقیت فیلو ، طرح ارتقا سطح درآمد در فیلو به اجرا گذاشته شده است.
از این رو طرح سعی کرده ایم تا کاربرانی که ویدیوهای با کیفیت تری آپلود می‌کنند، اطلاعات ویدیو را به دقت پر می کنند، به درستی دسته بندی می‌کنند و لیست پخش های هوشمندانه ای می سازند، در آمد بالاتری نیز کسب کنند چراکه کاربرانی که بی‌هدف ویدیو آپلود می‌کنند نه تنها خود به در‌آمد بالایی نخواهند رسید بلکه با آسیب به سایت فیلو موجب کاهش بازدیدها و در نتیجه کاهش در‌آمد دیگر کاربران می شوند. 
ارتقا سطح در‌آمد روشی است که به ما کمک می‌کند تا کاربران هدفمند را از کاربرانی که بی‌هدف ویدیو آپلود می‌کنند شناسایی کنیم.
 

شرایط ارتقا سطح در‌آمد در فیلو به چه صورت است؟

هم‌اکنون 5 سطح ارتقا درآمد تدوین شده است. شما با ثبت نام و شروع به کار در فیلو از سطح 1 در‌آمد بهره مند هستید اما با کسب شرایط بیان شده می‌توانید درخواست ارتقا سطح ارسال کرده و از در‌آمد بالاتری برخوردار شوید.
1.شرایط ارتقا سطح 2 در فیلو داشتن مجموع 50 ساعت پخش در ۳ ماه اخیر، تعداد 50 دنبال کننده، 90 انطباق با قوانین فیلو(نسبت ویدیوهای فعال به ویدیوهای غیر فعال یا از درامد خارج شده) در هفته اخیر، 40% ضریب استقبال از ویدیو در 3 ماه اخیر می باشد.
2.شرایط ارتقا سطح 3 در فیلو داشتن مجموع 1000 ساعت پخش در ۳ ماه اخیر، تعداد 300 دنبال کننده، 95% انطباق با قوانین فیلو(نسبت ویدیوهای فعال به ویدیوهای غیر فعال یا از درامد خارج شده) در هفته اخیر، 45% ضریب استقبال از ویدیو در 3 ماه اخیر می باشد
3.شرایط ارتقا سطح 4 در فیلو داشتن مجموع 5000 ساعت در ۳ ماه اخیر، تعداد 700دنبال کننده، 97% انطباق با قوانین فیلو(نسبت ویدیوهای فعال به ویدیوهای غیر فعال یا از درامد خارج شده) در هفته اخیر، 70% ضریب استقبال از ویدیو در 3 ماه اخیر می باشد.
4.شرایط ارتقا سطح 5 در فیلو داشتن مجموع 30000 ساعت در ۳ ماه اخیر، تعداد 1500دنبال کننده، 100% انطباق با قوانین فیلو(نسبت ویدیوهای فعال به ویدیوهای غیر فعال یا از درامد خارج شده) در هفته اخیر، 95% ضریب استقبال از ویدیو در 3 ماه اخیر می باشد.
ذکر این این نکته ضروری است دست یافتن به سطح در‌آمد بالاتر به معنی این نخواهد بود که دیگر مورد بررسی قرار نمی گیرید! سیستم به صورت خودکار روزانه یکبار حساب شما را مورد بررسی قرار خواهد داد و در صورتی که به شرایط قبل برگشتید، کاهش سطح خواهید داشت.
دقت داشته باشید تعداد ویدیوی آپلود شده در ماه های اخیر ملاک ارتقا سطح یا مؤثر هزاره نمی باشد. پس بر آپلود ویدیو خوب تمرکز کنید تا تعداد آپلود!
 
همچنین بخوانید؛ چطور ویدیوهام توی فیلو دیده بشه؟
 
شرایط بیان شده در این پست تنها برای کاربران بازنشرکننده بوده و کاربران تولیدکننده شامل آن نخواهند بود.
حال با هم به بررسی موارد گفته شده می پردازیم:

مجموع پخش در ۳ ماه اخیر:

مجموع دقیقه پخش ویدیوهای شما در ۳ ماه اخیر بررسی می‌شود. دقت داشته باشید دقیقه پخش ویدیو با تعداد بازدید ویدیوها متفاوت است چرا که تعداد بسیار زیادی از افراد می‌توانند از ویدیو شما بازدید کرده اما به تماشای آن نپردازند. پس سعی کنید با اشتراک گذاری ویدیوهای خود مجموع پخش ویدیو های خود را افزایش دهید.

تعداد دنبال کننده ها:

برای ارتقا سطح در هر مرحله نیاز است تا تعداد مشخصی دنبال کننده داشته باشید. تعداد دنبال شده های شما تأثیری در محاسبات فیلو ندارد پس ملاک افرادی است که شما را دنبال می کنند.

انطباق با قوانین فیلو:

رعایت قوانین فیلو برای ارتقا سطح از ملزمات می باشد. تعداد ویدیوهای فعال شما به تعداد ویدیوهای غیر فعال یا از در‌آمد خارج شده شما سنجیده شده و به صورت درصد بیان می شود. حداقل درصد انطباق لازم در سطح 2، 90 درصد بوده و در سطوح بالاتر به سبب کسب مهارت بیشتر رعایت قوانین فیلو نیز الزام بیشتری خواهد داشت. دقت داشته باشید ویدیوهایی که توسط خودتان از انتشار خارج شده است در این بخش محاسبه نمی گردد.

درصد استقبال از ویدیو:

نسبتی است که بیان می‌کند چه میزان از ویدیوهای آپلود شده شما توسط مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته است.این درصد بیانگر این مطلب می‌باشد که چه درصدی ویدوهایی که آپلود کرده‌اید دارای محتوای با‌ ارزشی بوده و دیده شده است یا به عبارتی چه درصدی از ویدیوهای شما توسط مخاطبان دیده  نشده است و محتوای خوبی نداشته است.بنابراین تلاش کنید تا از آپلود تعداد زیادی  ویدیو که مخاطب ندارند پرهیز کنید.
 
 
این ضرایب با توجه  میزان پخش فعلی فیلوتعیین شده است. بدیهی است که با افزایش پخش فیلواین اعداد نیز تغییر میکنند. تمامی موارد فوق صرفاً در راستای پخش عادلانه درآمد و همینطور کنترل درآمد و مخارج فیلو می باشد، هدف اصلی فیلو کسب درآمد خوب برای همه است کاهش و افزایش درآمد شما ارتباط مستقیم با میزان درآمد فیلو خواهد داشت. در این راستا مطالب مرتبط به جهت کمک و راهنمایی شما عزیزان در وبلاگ فیلو منتشر خواهد شد، امیدواریم با رعایت موارد بیان شده و آپلود هدفمند ویدیو به در‌آمد مطلوبی در فیلو دست پیدا کنید. 
 
ارتقای سطح
 
تیم فیلو
 

اطلاعات و موارد موجود در این صفحه منقضی شده است.