امکان اســـتوری به فیلو اضافه شد

امکان اســـتوری به فیلو اضافه شد

به مناسبت تولد فیلو ما توی این فکر بودیم که یه امکان باحال و جالب به فیلو اضافه کنیم، و در نهایت به این نتیجه رسیدیم چه امکانی بهتر از استوری؟

فیلو قابلیت جدید و فوق العاده استوری رو به خودش اضافه کرده که میتونه حسابی براتون جذاب باشه.

با استوری فیلو میتونید خلاصه 10 ثانیه ای از ویدیوهای دیگران یا ویدیوهای محبوب خودتون رو که قبلاً توی فیلو منتشر کردید، به اشتراک بذارید و احتمالا بازدید ویدیوهاتون رو افزایش بدید. این یه فرصت عالیه که با مخاطب هاتون تعامل بیشتری داشته باشید.

 

استوری ها کجا نمایش داده میشن؟

 

تولیدکننده: 

استوری تولیدکننده های فیلو، توی صفحه اول که از پربازدیدترین صفحه های فیلو هست نمایش داده میشه. این یه فرصت فوق العاده اس که با 10 ثانیه ی جذاب از ویدیوتون، توجه کاربرها رو جلب کنید و اونها رو به دیدن کامل ویدیوتون ترغیب کنید.

 

بازنشرکننده:

استوری بازنشرکننده های فیلو برای فالوورهاشون و تو صفحه فالووینگ های من نمایش داده میشه.

 

چطور میشه استوری گذاشت؟

 

شما خیلی سریع و راحت میتونید ویدیوی موردنظرتون رو از طریق استوری با دیگران به اشتراک بذارید. فقط کافیه که مراحل زیر رو دنبال کنید:

  1. ویدیوی دلخواهتون رو انتخاب کنید.
  2. روی گزینه اشتراک گذاری کلیک کنید.

 

 

3. طبق تصویر از پنجره ای که براتون باز میشه، گزینه "استوری" رو انتخاب کنید.

 

 

4. توی صفحه ای که براتون باز میشه میتونید متنی رو به دلخواه وارد کنید. (سعی کنید متن جذاب و مرتبط با ویدیوتون باشه )

5. ثانیه شروع و پایان استوری، رو وارد کنید. به دلخواه میتونید 10 ثانیه از ویدیوتون رو به نمایش بزارید. (سعی کنید 10 ثانیه ای رو انتخاب کنید که کاربر رو جذب کنه)

6. و در نهایت ثبت استوری رو انتخاب کنید. به همین راحتی میتونید توی فیلو استوری بذارید.

راستی اگه تمایل دارید ویدیوهای خودتون رو استوری کنید میتونید علاوه بر روش بالا از منو، ویدیوهای من رو انتخاب کنید، کنار ویدیوهای فعالتون گزینه "استوری" اضافه شده، با کلیک روی گزینه استوری میتونید ویدیوی موردنظرتون رو استوری کنید.