افزایش درآمد، خبری خوش برای کاربران فیلو

 افزایش درآمد، خبری خوش برای کاربران فیلو
با سلام خدمت شما خوبان، امیدوارم روزهای خوبی در فصل پاییز پشت سرگذاشته باشید و با انرژی فوق العاده ای، به فصل سرد زمستان گرما ببخشید.

همانطور که می دانید، سرویس اشتراک ویدیو فیلو، از ابتدا به منظور ایجاد بستری جهت کسب درآمد، از طریق اشتراک ویدیو شروع به فعالیت کرده است و در طی این مدت همواره فیلو، با فعالیت و همکاری شما کاربران خوش ذوق و پرتلاش روز به روز رشد بیشتری داشته است.

بدین منظور تیم فیلو به پاس همراهی و تلاش شما کاربران هدفمند، فعال و دقیق که طبق قوانین فیلو فعالیت می کنید، و به جهت تشویق سایر کاربران به فعالیت مستمر و طبق قوانین، تصمیم به افزایش درآمد کاربران در تمام سطوح را گرفته است.

علاوه بر این، خبر خوب دیگری برای کاربران فعال، تغییراتی است که در بخش ارتقا سطح درآمد صورت گرفته است. تغییرات اعمال شده در بخش ارتقا سطح درآمد متناسب با کاربران فعال فیلو در نظر گرفته شده تا بتوانند با شرایط راحت تری به سطح بالاتر ارتقا پیدا کرده و از درآمد بالاتری برخوردار شوند. شرایط ارتقا سطح در صفحه نحوه محاسبه درآمد موجود می‌باشد و شما می توانید شرایط جدید را مشاهده کنید. همچنین مطالب اموزشی جهت ارتقا سطح در وبلاگ فیلو موجود می باشد که می توانید با مراجعه به آن ها و انجام موارد بیان شده درآمد خود را افزایش دهید.

از این شرایط بسیار خوب استفاده کنید، هدفمند ویدیو و طبق قوانین فیلو ویدیو آپلود کنید و به راحتی به ازای دقایق پخش ویدیوهای خود درآمد کسب کنید.همچنین می توانید لینک ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا بازدید ویدیوهایتان افزایش پیدا کند.

امید است که در این روزهای زمستانی با این خبر گرما بخش لحظه های شما بوده باشیم.

دلتان گرم

دوستدار شما تیم فیلو