کسب درآمد دلاری درخانه با هوش مصنوعی

کسب درآمد دلاری درخانه با هوش مصنوعی


هوش مصنوعی یک پیشرفت چشمگیر در فناوری است که تأثیر قابل توجهی در اقتصاد جهانی و نحوه عملکرد کسب و کارها دارد. این فناوری قادر است با تحلیل داده‌ها، پیش‌بینی روند‌ها و اتخاذ تصمیمات هوشمند در زمینه مالی و سرمایه‌گذاری، تولید درآمد دلاری و کاهش ریسک‌ها را ممکن سازد. همچنین، با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و شبکه‌های عصبی، می‌توان نقاط ورود و خروج بهینه در سرمایه‌گذاری را شناسایی کرده و تصمیمات هوشمندانه‌تری را اتخاذ کرد.

بات‌های ترید با هوش مصنوعی، با قابلیت تحلیل داده‌ها و استفاده از الگوریتم‌های هوشمند، قادرند به صورت مطمئن‌تر در بازارهای صعودی و نزولی سود کسب کنند. این ابزارها می‌توانند سیگنال‌های خرید و فروش را شناسایی کرده و به‌روزرسانی کنند، پارامترهای معاملاتی را تنظیم کرده و با استفاده از استراتژی‌های مختلف، عملکرد ترید را بهبود بخشند. یکی از ابزارهای ترید با هوش مصنوعی PlayOnBit است که با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، داده‌ها را مدلسازی کرده و به سرعت پوزیشن‌هایی را در بازار ارزهای دیجیتال ثبت می‌کند. این ابزار قابلیت توصیه و مدیریت هوشمند را داراست و می‌تواند به عنوان ابزاری کارآمد برای ترید با هوش مصنوعی مورد استفاده قرار گیرد.


ابزار ترید آلمانی با نام  PlayOnBit، که به عنوان یک Trading Bot شناخته می‌شود، قادر است با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، داده‌ها را با توجه به تعداد زیاد ورودی‌ها مدلسازی کند و به سرعت پوزیشن‌هایی را در بازار ارزهای دیجیتال در جهت صعود یا نزول بازار ثبت کند. این ابزار قابلیت اتصال به صرافی‌هایی مانند بیتمکس، بای بیت یا بایننس را دارد و قادر است سود کسب کند. به همین دلیل، این ابزار ترید همچنین با نام BitMex Bot یا Binance Bot شناخته می‌شود. نکته جالب آن است که برای استفاده از این بات، نیازی به دانش ترید یا ارزهای دیجیتال ندارید و با فقط فشردن دکمه روشن یا خاموش، معاملات را شروع و با سرمایه ای اندک تا 100 دلار در هفته سود کسب می‌کنید.


چگونه می‌توان با بات ترید PlayOnBit درآمد دلاری کسب کرد؟

این بات ترید دارای ویژگی‌های متنوعی است که شما می‌توانید آن‌ها را فعال یا غیرفعال کنید. یکی از ویژگی‌های این بات ترید قابلیت معامله اتوماتیک است، و با خاموش کردن این ویژگی، می‌توانید از این بات به عنوان یک Trade Assistant استفاده کنید.

قابلیت هوش مصنوعی این بات ترید قادر است به خوبی شرایط بازار را ارزیابی کرده و تعیین کند که در صرافی بیتمکس یا بایننس باید پوزیشن شورت یا لانگ ثبت کند. شما می‌توانید از بخش تحلیل هوش مصنوعی این بات ترید استفاده کنید و پوزیشن‌ها را به صورت دستی یا خودکار ثبت کنید. همچنین، بات ترید PlayOnBit قادر است سنتیمت بازار را نیز بررسی کند. این ویژگی با درصد بسیار بالا به خوبی کار می‌کند و می‌تواند با استفاده از حجم خریدها، بازه‌های زمانی ریزش و صعود بازار، و ده‌ها اندیکاتور دیگر تحلیل تکنیکال، آینده بازار را پیش بینی کند. نکته‌ی مهم این است که درصد خطای پیش بینی آینده بازار با گذشت زمان به دلیل استفاده از هوش مصنوعی در این بات، کاهش می‌یابد. به عبارت دیگر، هرچه بیشتر از قابلیت هوش مصنوعی این بات استفاده کنید، سود بیشتری به دست خواهید آورد، زیرا بات توانسته است مانند یک انسان، بیشتر درباره بازار یاد بگیرد.

اگر علاقه‌مند به تریدهای لوریج دار هستید، این بات ترید امکان استفاده از آن را برای شما فراهم کرده است. فقط کافی است گزینه لورج مورد نظر خود را در تنظیمات آن وارد کنید. البته هرچه لوریج شما بیشتر باشد، ترید شما ریسک بیشتری دارد. این بات ترید قابلیت کنترل سطح ریسک تریدهای شما را دارد.

Trading Bot Dashboard

تریدهای حرفه‌ای معمولاً چندین پوزیشن را به صورت همزمان باز می‌کنند، که این ممکن است باعث افزایش درصد خطا شود. دلیل این امر این است که با افزایش تعداد پوزیشن‌ها، حد ضرر یا Stop Loss مورد نظر نیز افزایش می‌یابد. در چنین شرایطی، ابزاری مانند بات ترید PlayOnBit قادر است این حدود ضرر را بدون دخالت انسان مدیریت کند. این ابزار قادر است با افزایش سود شما، این استاپ لاس‌ها را بیشتر یا کمتر کند تا نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال به شما ضرر نرساند. این ابزار ترید همچنین قادر است به صورت خودکار استاپ لاس‌ها را تعیین کند و امکان تنظیم دستی نیز وجود دارد. همچنین، PlayOnBit قادر است همین کار را برای حد سود یا Take Profit نیز انجام دهد. این بات ترید قادر است به صورت خودکار حدود سود را تغییر داده و در بازارهایی که سودآوری داشته‌اید، برای شما سود را ذخیره کند.

PlayOnBit همچنین میتواند حدود سود ترکیبی را برایتان ایجاد کند که به این قابلیت Multi-Slice Take Profit گفته می‌شود. این قابلیت باعث می‌شود که سودها را در بخش‌های مختلف با حدود مختلف به دست آورید.

یک ویژگی خاص دیگر در این بات ترید هوش مصنوعی وجود دارد، که در هر ترید که 8 درصد سود کسب کنید، به صورت خودکار استاپ لاس شما را به 4 درصد تغییر می‌دهد. این به این معنی است که حداقل در هر ترید می‌توانید 4 درصد سود کسب کنید و صعودهای ناگهانی در پوزیشن‌های لانگ و سقوط‌های ناگهانی در پوزیشن‌های شورت می‌تواند به شما سودآوری داشته باشد.

Trading Bot Setting

یکی از ویژگی‌های دیگر تریدرهای حرفه‌ای، خروج سرمایه خود در لحظه کسب سود مقطعی از ترید و ادامه دادن به ترید با سود به دست آمده است. این ویژگی که با نام Risk Free شناخته می‌شود، احتمال سودآوری را به طور قابل توجهی بالا می‌برد. در بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات قوی، استفاده از این روش باعث کاهش قابل توجه خطر ضرر می‌شود. این بات میتواند این عملیات را به صورت خودکار برای شما انجام دهد. این ابزار به گونه‌ای طراحی شده است که با فعال کردن آپشن مربوطه، در هر زمان از شب یا روز، این عملیات را انجام دهد.

یک درصد بالای ضررهای تریدرها به خطاهای انسانی برمی‌گردد. یکی از این خطاها ناشی از تعداد زیادی وظیفه است که تریدرها باید در بازه‌های زمانی کوتاه انجام دهند یا گاهی به آن‌ها فکر نمی‌کنند و به درستی انجام نمی‌دهند. عدم حذف استاپ لاس‌ها یکی از این خطاها است که موجب می‌شود هنگام رسیدن قیمت به مقدار تعیین شده، شما با ضرری مواجه شوید. ابزار ترید PlayOnBit  قادر است بدون نیاز به دخالت شما، استاپ‌های قبلی را حذف کند تا شما با هیچ ضرری مواجه نشوید.

همانطور که مشاهده کردید، بات ترید PlayOnBit با استفاده از هوش مصنوعی و توانایی پیش بینی آینده بازار، به شما امکان می‌دهد به راحتی و با چند کلیک سود در بازار کسب کنید. حتی در زمانی که دسترسی به بازار ندارید و در حال استراحت هستید، این ابزار به صورت خودکار درآمد تولید می‌کند. این بات با ابزارهای خودکار، بدون تفاوتی که بازار در حال نزول یا صعود است، به شما در کسب درآمد کمک می‌کند. همچنین، به تازگی ربات فارکس Forex EA هم به سرویس‌های این بات اضافه شده است.

استفاده از این ابزار در حال حاضر رایگان است و شما می‌توانید به سادگی در سایت playonbit.com ثبت نام کنید و از پلن رایگان آن استفاده کنید. این فرصت رایگان به شما امکان می‌دهد تا بهره‌وری این ابزار را بررسی کنید و بازدهی خود را افزایش دهید.