سینا اسیوند | بنیان گذار اکوسیستم کاربردی بلاکچینی Laqira Protocol (LQR)

سینا اسیوند | بنیان گذار اکوسیستم کاربردی بلاکچینی Laqira Protocol (LQR)

سینا اوسیوند که از سال 2009 وارد دنیای فارکس و بعد ارزهای دیجیتال شد، موسس شرکت TOBTC و فاندر پروژه لاکیرا پروتکل است.

Laqira protocol یکی از پلتفرم های مبتنی بر بلاکچین است که سینا اوسیوند با هدف پوشش چندین خدمت ارز دیجیتال و بلاکچین آن را بنا نهاد. بیایید به ساختار و چگونگی عملکرد لاکیرا پروتکل نگاهی بیندازیم.

ان اف تی مارکت پلیس لاکیرا (NFT Marketplace Laqira) :

یکی از اصلی ترین محصولات پروژه Laqira Protocol که سینا اسیوند از ابتدا توجه ویژه ای به آن داشت، مارکت پلیس خرید و فروش NFT است، به گفته او تمامی پیشرفت های بعدی پروژه هم حول محور این محصول خواهد چرخید.

قابل ذکر است که NFT مارکت پلیس لاکیرا یکی از کامل ترین برنامه های غیرمتمرکز است که تمامی عملکردهای خود را با قراردادهای هوشمند بلاکچین انجام می دهد.

تلاش تیم لاکیرا پروتکل و سینا اسیوند بر آن بوده تا سیستمی با همگام سازی بهینه و بیشترین کارایی ارائه گردد که اطلاعات مبتنی بر بلاکچین مارکت پلیس را در پایگاه داده ای مستقل روی سرور کپی کند. درنتیجه، نسخه ای کپی از داده های معاملاتی در اختیار کاربران قرار می گیرد تا برنامه غیرمتمرکز کارآمدتر و پرسرعت‌تری داشته باشد.

سرورها کاملاً مستقل از بلاکچین عمل می کنند، بنابراین اگر سرور و پایگاه داده از کار بیفتند، اثری روی بلاکچین نمی گذارند. علاوه براین، از آنجایی که داده های اصلی دارایی های کاربران در بلاکچین موجود است، می توان اطلاعات را که شامل داده های مارک ‌پلیس قبلی هم می شود، طی زمان بسیار کوتاهی در سرور و پایگاه داده‌ دیگری کپی کرد.

در NFT مارکت پلیس لاکیرا کاربران می توانند NFT بسازند (مینت کنند)، بخرند و بفروشند. علاوه براین، در این مارکت پلیس موتور سه بعدی اختصاصی تعبیه شده است تا کاربران مدل های سه بعدی خود را بسازند، خروجی بگیرند و آن ها را مانند اشیا زنده ببینند.

بازی لاکیریس (Laqirace Game) :

لاکیریس اولین بازی مسابقه ای رانندگی با کسب درآمد در دنیا (Drive to Earn) بر بستر اسمارت چین بایننس (BSC) است که سیستم درآمدزایی و مالی نوآورانه ای مبتنی بر کوین و توکن های LQR و BUSD دارد. لاکیریس سه مود بازی سرگرم کننده برای بازیکنان خود در نظر گرفته است: داستانی، امتیازی و مبارزه ای.

شخصیت اصلی بازی لاکیرا (Laqira) است که ساتوشی ناکاموتو آن را به وجود آورده است. لاکیرا وظیفه دارد تا دنیا را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کند. سینا اسیوند می‌گوید: «علاوه بر لاکیرا، چندین شخصیت و اتومبیل دیگر نیز طراحی شده اند که کاربران می توانند با خرید NFT هایشان به آن ها دست پیدا کنند.»

مود امتیازی و مبارزه ای لاکیریس تنها برای بازیکنانی فعال است که حداقل یکی از NFT های لاکیریس را خریداری کرده اند. نسخه رایگان با امکانات پولی قبلاً در گوگل پلی منتشر شده است.

صرافی متمرکز و غیر متمرکز لاکیرا :

دو صرافی متمرکز و غیرمتمرکز لاکیرا (CEX و DEX) نیز توسط پروژه لاکیرا پروتکل و سینا اوسیوند بنیان گذاری شده اند. 

صرافی های لاکیرا با دارا بودن تمام کوین و توکن های بایننس، مارکت های اسپات و فیوچرزی دارند که اهرم های ۱۰۰ تا بیش از ۱۲۰ را به کاربران خود ارائه می دهد. این اهرم ها در مارکت های تتر، بیتکوین و اتریوم قابل استفاده است و دارای نقدینگی قوی در هر دو طرف خرید و فروش آماده معامله است.

توکن LQR :

توکن لاکیرا با نماد اختصاری LQR واحد اختصاصی اکوسیستم لاکیرا پروتکل است. علاوه براین، به گفته سینا اوسیوند، LQR توکنی حاکمیتی با استاندارد BEP-20 است که از عملکردهای ERC677 پشتیبانی می کند.

توکن های حاکمیتی راهی منطقی هستند تا دارندگانشان امکان ارائه پیشنهاد برای فعالیت های آینده در توسعه اکوسیستم را داشته باشند و برای هر فعالیتی رأی گیری کنند. بنابراین، دارندگان توکن یا اعضای اصلی گروه می توانند پیشنهادی ارائه دهند و سایر دارندگانِ آن توکن رأی های موافق و مخالف خود را نسبت به پیشنهاد اعلام کنند.

اگر یک پیشنهاد رأی موافق بیشتری کسب کند، تصویب و وارد فاز اجرایی می شود. در غیر این صورت، پیشنهاد رد خواهد شد. درنتیجه، سیاست توسعه اکوسیستم را اعضای جامعه پروژه مشخص می کنند. برای مثال، ERC677 قابلیت توکن است که اجرای قرارداد مقصد هوشمندش تنها به دریافت تعداد مشخصی توکن وابسته است.

آزمایشگاه لاکیرا (Laqira Lab) :

سینا اسیوند Laqira Lab را ایجاد کرد تا به عنوان بخش تحقیق و توسعه شرکت عمل کند. آزمایشگاه لاکیرا محصولات نوآورانه لاکیرا پروتکل مانند NFT ها، صرافی ارز دیجیتال، لاکیریس (متاورس و بازی) و غیره را تولید می کند.

میتوان خدمات LaqiraLab را به صورت خلاصه به موارد زیر اشاره کرد:

1. اجرای صفر تا صد یک پروژه بلاکچینی و کریپتویی (توکن، دریافت گواهی امنیتی، لیستینگ در CMC، CoinGecko و صرافی)

2. طراحی  معماری نرم افزار غیرمتمرکز

3. توسعه قرارداد هوشمند شخصی سازی شده

4. مشاوره در توسعه نرم افزارهای غیرمتمرکز

5. توسعه سناریوهای تست برای قراردادهای هوشمند شما

6. مشاور در خصوص دریافت گواهینامه امنیتی

7. توسعه رابط کاربری web 3.0

8. مشاوره در توسعه نرم افزار

9. بررسی و باگ گیری کدهای توسعه یافته توسط تیم شما

10. مشاوره در خصوص امنیت نرم افزار شما

11. مشاوره در خصوص راه اندازی مارکت کریپتویی

12. لیست کردن توکن شما

13. توسعه بخش های بلاکچینی بازی های رایانه ای

 

در اولین سوشیال مدیا کریپتوکارنسی به زبان فارسی ثبت نام کن و کسب درآمد داشته باش:

https://social.tobtc.io/

.