کدام هتل های مشهد تالار عروسی دارند؟

کدام هتل های مشهد تالار عروسی دارند؟

مشهد، همواره میزبان مسافران زیادی است؛ و همین امر باعث شده در هرچند قدمی شهر مشهد هتل‌های گوناگونی بنا شود. وقتی حرف از هتل باشد، همه ما ناخودآگاه به فکر اقامت خواهیم افتاد درصورتی‌که هتل‌ها علاوه بر اقامت، امکانات بی‌نظیری را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند که یکی از آن‌ها تالار یا همان سالن عروسی است. اگر درباره هتل های مشهد با تالار عروسی بپرسید، به‌احتمال‌زیاد نام هتل هما مشهد را خواهید شنید، اما هتل های دیگری نیز وجود دارد.

در ادامه می‌خواهیم چند مورد از هتل های مشهد با تالار عروسی را به شما معرفی کنیم.



بهترین هتل های مشهد با تالار عروسی کدامند؟

در مشهد تالار و باغ تالارهای متنوعی وجود دارد؛ اما این روزها تالار هتلی، با امکانات عالی بسیار موردتوجه قرارگرفته‌اند. ازآنجایی‌که کیفیت مراسم عروسی از موارد مهم برای عروس دامادها است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم هتل های مشهد با تالار عروسی را با جزئیات کامل موردبررسی قرار دهیم.



تالار مجلل هتل درویشی

هتل درویشی مشهد که یکی از معروف‌ترین هتل‌های لوکس 5 ستاره است با خدمات و امکانات فوق‌العاده عالی به‌عنوان یک اقامتگاه مجلل، بسیار سروصدا به پا کرده است. اگر از طراحی و معماری بی‌نظیر هتل درویشی بگذریم، این هتل دارای دو تالار برای برگزار عروسی و ضیافت‌های شما می‌باشد. پس اگر در میان هتل های مشهد با تالار عروسی مجلل و عالی هستید، قطعاً تالار هتل درویشی یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود.

تالار آیینه هتل درویشی

در طبقه هفدهم هتل درویشی، سالنی شیک و مجلل به نام تالار آیینه برای برگزاری مراسم عروسی وجود دارد؛ این سالن به وسعت هزار مترمربع به‌راحتی ‌تواند از 600 نفر مهمان پذیرایی کند. ازآنجایی‌که این سالن در طبقات بالایی هتل قرارگرفته، چشم‌اندازی زیبا از شهر مشهد به ارمغان می‌آورد.

سالن آیینه درویشی از امکانات پیشرفته و کاملی برخوردار است که ازجمله آن‌ها می‌توان به پرده نمایش، ویدئو پرژکتور، سالن غذاخوری مجزا، اتاق VIP، تغییر چیدمان سالن و... اشاره کرد. لازم به ذکر است در این تالار خدماتی همچون پخش موزیک، گل‌آرایی، بادکنک آرایی، آتش‌بازی، سفر عقد، رول آپ، فیلم‌برداری و... ارائه می‌شود.



سالن دیپلمات هتل درویشی

سالن دیپلمات واقع در طبقه منفی یک با دکوراسیونی مجلل میزبان ضیافت‌های شما خواهد بود. سالن دیپلمات در مساحتی 700 متری ظرفیت 300 مهمان را دارد. طراحی زیبا، رنگ‌ها و نورپردازی‌های بکار رفته در این سالن، فضایی باشکوهی را برای برگزاری مراسمات پدید آورده است.

این سالن با امکانات و خدمات عالی از قبیل پرده نمایش، ویدئو پرژکتور، میکروفون، سالن غذاخوری مجزا، گل‌آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، آتش‌بازی، سفره عقد، عکاسی و... میزبان لحظات خوش شما می‌باشد.



هتل پردیسان

هتل پردیسان به‌عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد با تالار عروسی شناخته می‌شود. این هتل 5 ستاره با خدمات و امکانات عالی، از هتل‌های مجلل و همه‌چیزتمام مشهد بشمار می‌رود که موردتوجه مسافران و زائران واقع‌شده است. هتل پردیسان دارای سالن‌های گوناگونی برای برگزاری جلسات کاری، همایش‌ها، سمینارها و... می‌باشد که یکی از این سالن‌ها برای برگزار مجالس عروسی، ولیمه، تولد و... اختصاص داده‌شده است.

تالار ضیافت هتل پردیسان

در طبقه همکف هتل پردیسان، سالنی به وسعت 420 متر و ظرفیت 250 مهمانان برای برگزاری ضیافت‌های شما در نظر گرفته‌شده است. لازم به ذکر است این سالن در سال 1396 به‌منظور نوسازی و ارتقا تجهیزات، مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است. پس اگر به دنبال مکانی شیک و تمیز برای برگزاری مجالس هستید، می‌توانید روی سالن ضیافت هتل پردیسان حساب بازکنید.

سالن ضیافت هتل پردیسان به امکاناتی همچون نورپردازی ثابت، سالن غذاخوری مجزا، امکان سرو غذا و میان وعده، پرده نمایش، ویدئو پرژکتور و... مجهز است. همچنین با رزرو این سالن از خدماتی همچون بادکنک آرایی، گل‌آرایی، آتش‌بازی، فیلم‌برداری، موزیک و... بهره‌مند خواهید شد.

 

هتل  هما

هتل هما

هتل هما 1 و 2 مشهد یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود که قدمت آن به دهه 50 بازمی‌گردد. این هتل باسابقه درخشان در میان مسافران بسیار محبوب واقع‌شده و کمتر کسی است که این پنج ستاره را نشناسند. هتل هما با سالن‌های متنوع تا به امروز میزبان مجالس زیادی بوده، از مجالس عروسی تا همایش‌ها و محفل‌های علمی.

جالب است بدانید هتل هما ازجمله هتل های مشهد با تالار عروسی بشمار می‌رود که با امکانات و خدمات عالی شب بی‌نظیری را برایتان رقم خواهد زد.

سالن آینه هتل هما 1

یکی از سالن‌های هتل هما برای برگزاری مجالس جمع‌وجور عروسی، تولد، نامزدی، عقد و ترحیم سالن آینه می‌باشد. این سالن به وسعت 405 متر و ارتفاع 4 متر در طبقه همکف هتل واقع‌شده است. تغییر چیدمان سالن آینه با توجه به ضیافت شما امکان‌پذیر است.

ازجمله خدمات و امکانات سالن آینه هتل هما می‌توان به رستوران مجزا، اینترنت، سالن جانبی، نورپردازی ثابت، میکروفون، کل آرایی، فیلم‌برداری، عکاسی و... اشاره کرد.

سالن فیروزه هتل هما 2

یکی دیگر از بهترین تالارها برای برگزاری مراسم عروسی، سالن فیروزه واقع در طبقه ششم هتل هما 2 مشهد می‌باشد. این سالن با دکوراسیونی لوکس و مجلل آماده میزبانی در ضیافت‌های شما خواهد بود.

اگر از فضای لوکس و زیبای سالن فیروزه بگذریم، این سالن خدمات و امکانات کاملی را برای برگزاری عروسی با ظرفیت 150 نفر فراهم کرده است. از بهترین امکانات و خدمات سال فیروزه می‌توان مواردی را همچون پرده نمایش ثابت، ویدئو پرژکتور، اینترنت، سالن جانبی، سالن غذاخوری مجزا، گل‌آرایی و... نام برد.



هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی یکی از لوکس‌ترین هتل های مشهد با تالار عروسی بشمار می‌رود. وقتی سخن از هتل قصر طلایی مشهد است، اغلب افراد از این هتل به‌عنوان یک اقامتگاه یاد می‌کنند درصورتی‌که این هتل تنها یک اقامتگاه نیست، بلکه باوجود سالن‌هایی با دکوراسیون و ظرفیت‌های گوناگون باعث شده این هتل میزبان مجالس زیادی ازجمله عروسی باشد.

سالن پرستیژ هتل قصر طلایی

در طبقه اول هتل قصر طلایی، سالنی با وسعتی 243 مترمربع و ظرفیت حداکثر 120 مهمان گزینه خوبی برای برگزاری مجالس عروسی و تولد خواهد بود. سالن پرستیژ با توجه به نوع چیدمان صندلی‌ها ظرفیت متفاوتی دارد.

این سالن امکانات خوبی ازجمله سالن غذاخوری مجزا، امکان سرو غذا و میان وعده، نورپردازی، مکانی برای برگزاری نمایشگاه و... فراهم نموده است. همچنین به درخواست میزبان، خدماتی همچون گل‌آرایی، چیدمان سفره عقد، بادکنک آرایی، شمع آرایی، عکاسی، فیلم‌برداری پخش موزیک و... نیز ارائه می‌شود.

سالن اشراف هتل قصر طلایی

سالن اشراف هتل قصر طلایی، همان‌طور که از نامش پیداست، سالنی اشرافی با امکانات عالی است. عروس و دامادهایی که قصد دارند جشن خود را در یکی از بهترین تالارهای شهر برگزار کنند، قطعاً سالن اشراف هتل قصر طلایی گزینه خوبی برایشان خواهد بود.

در سالن اشراف، هنر گچ‌بری بکار رفته، میز و صندلی‌های سلطنتی، ظرف و ظروف اعیانی فضایی لوکس و شاهانه‌ای را پدید آورده است.

از بهترین امکانات و خدمات این هتل، می‌توان به مراسم نورافشانی در بدو ورود عروس دامادها، سیستم صوتی پیشرفته، امکان استفاده از بخش از مجموعه تفریحی هتل به‌صورت رایگان، سوئیت ویژه عروس و داماد، خدمات زیبایی، عکاسی و فیلم‌برداری و... اشاره کرد.



هتل الماس 2

یکی دیگر از هتل های مشهد با تالار عروسی، هتل 4 ستاره الماس است. بااینکه این هتل در رده هتل‌های 4 ستاره مشهد قرار می‌گیرد اما ازنظر خدمات و امکانات رفاهی، چیزی از هتل‌های 5 ستاره کم ندارد. یکی از بهترین ویژگی‌های هتل الماس که این هتل را با دیگر هتل‌های مشهد متمایز می‌کند، سالن‌هایی برای برگزاری جلسات و جشن‌ها می‌باشد.

سالن پاناروما هتل الماس

در طبقه بیستم هتل الماس، شاهد سالنی مجلل و زیبا برای برگزاری انواع مراسم‌ها هستیم. این سالن در سال‌ها فعالیت خود میزبان مراسم‌هایی ازجمله کنفرانس و همایش‌های علمی، جشن‌های عقد و عروسی و ضیافت‌های بسیاری بوده است. چیدمان سالن پاناروما را می‌توان با توجه به مراسم تغییر داد.

این سالن از هتل الماس امکاناتی همچون سالن غذاخوری مجزا، اتاق VIP، اینترنت، پرده نمایش، ویدئو پرژکتور، سیستم صوتی، سرو غذا و میان وعده، چیدمان سفره عقد و... را نیز فراهم نموده است. میزبان مهمانی به‌دلخواه می‌تواند از خدمات گل‌آرایی، بادکنک آرایی، فیلم‌برداری و عکاسی استفاده نماید.



سالن VIP فیروزه هتل الماس

اگر به دنبال مکانی عالی برای برگزاری جشن عروسی هستید، سالن ویژه فیروزه هتل الماس یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود. این تالار با دکوراسیونی لوکس، چیدمان زیبا و امکانات پیشرفته همواره سعی کرده است مراسمی بی‌نقص برگزار کند.

از امکانات و خدمات سالن فیروزه هتل الماس خیالتان راحت باشد، چراکه این سالن از امکاناتی همچون سالن غذاخوری مجزا، نورپردازی، سیستم صوتی، سرو غذا و میان وعده، اتاق عقد و... برخوردار است. از خدمات اختیاری این سالن می‌توان به گل‌آرایی، سفره عقد، شمع آرایی و بادکنک آرایی اشاره کرد.



هتل توریست توس

هتل

یکی دیگر از هتل های مشهد با تالار عروسی، هتل توریست توس است؛ این هتل با سه دهه فعالیت درخشان، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد است. هتل توریست توس علاوه بر امکانات اقامتی عالی دارای سالن‌های متعددی برای برگزاری مجالس باشد از همین رو نام هتل توریست توس را در فهرست هتل های مشهد با تالار عروسی قرار می‌گیرد.

سالن خورشید

سالن خورشید در طبقه همکف هتل توریست توس مشهد به مساحت 675 مترمربع، آماده میزبانی از مراسمات شما خواهد بود. این سالن با چیدمان مهمانی ظرفیت 450 مهمان دارد. البته امکان تغییر چیدمان صندلی‌ها در سالن خورشید وجود دارد.

این سالن از امکانات نسبتاً خوبی برخوردار است که ازجمله آن‌ها می‌توان به نورپردازی ثابت، اینترنت، سالن غذاخوری مجزا، اتاق فرمان و... اشاره کرد. همچنین استفاده اختیاری از خدمات پخش موزیک، گل‌آرایی، شمع آرایی، بادکنک آرایی، سفره عقد و آتش‌بازی در این سالن امکان‌پذیر است.





کلام پایانی

قطعاً هتل های مشهد با تالار عروسی به همین موارد گفته‌شده ختم نمی‌شود. اگر قصد برگزاری جشن عروسی دارید، بهتر است بدانید تالارهای هتلی هیچ‌چیزی از تالارهای معمولی کم ندارند و همواره سعی کرده‌اند با ارائه بهترین خدمات و امکانات شب رؤیایی را برای عروس داماد‌ها رقم بزنند.



 

برچسب ها : ایران هتل آنلاین