دانلود فیلم و سریال جدید از وب سایت آپ مدیا

دانلود فیلم و سریال جدید از وب سایت آپ مدیا

در بین سایت های دانلود فیلم یکی از سایت های معتبر در زمینه دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی وب سایت آپ مدیا به نشانی upmedia.movie است ، آپدیت هفتگی سریال های نمایش خانگی ، اطلاع رسانی از قسمت جدید به کاربران سایت ، طراحی کاربر پسند وب سایت ، دانلود رایگان فیلم و سریال با ترافیک نیم بها ، دسترسی آسان به آرشیو کامل فیلم های قدیمی و نمایش نسخه پخش آنلاین فیلم ها از قابلیت های سایت است. داشتن پنل کاربری سایت که به صورت اشتراک رایگان میتوانید به بینهایت فیلم و سریال دسترسی داشته باشید، سریال های نمایش خانگی را به صورت دانلود و خرید قانونی دریافت کنید و از آخرین اخبار سینما ایران مطلع شوید.

data-rotate=

اهمیت کاربران به وب سایت:

یکی از مهم ترین فاکتور های هر سایتی میزان اعتماد کاربران به وب سایت است ، به روزرسانی دقیق ، دسترسی آسان و سابقه چندین ساله از عوامل مهم در اهمیت دادن به کاربر سایت محسوب میشود. سایت های دانلود فیلم باید از لحاظ نسخه زیرنویس یا دوبله فارسی ، قرار دادن بالاترین نسخه هر فیلم ، داشتن پخش آنلاین حرفه ای ، نمایش تریلر ها ، اطلاعات کامل فیلم و سریال و داشتن پنل کاربری برای راحتی کاربر جزو امکاناتی است که کاربر نیاز دارد. همواره آپ مدیا در تلاش بوده اصلی ترین هدف خود جذب و رضایت کاربر را در نظر بگیرد و جزو سایت های برتر فروش سریال های نمایش خانگی بوده است.

سریال های نمایش خانگی:

با حضور سریال های نمایش خانگی در سال های اخیر شاهد توجه ویژه مردم به این سریال ها بوده و جزو پربازدیدترین مطالب سایت های فیلم شدند. هر هفته یک قسمت از سریال نمایش خانگی توسط وب سایت های فیلیمو و نماوا پخش میشود و سایت های دانلود فیلم قانونی نیز برای خرید قانونی هر قسمت شروع به فروش میکنند. قیمت فروش این سریال ها به نسبت میزان معقولی در نظر گرفته شده است.

سریال نمایش خانگی پوست شیر: 

سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. یکی سریال نمایش خانگی در ژانر درام جنایی و خانوادگی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی محمودی و رضا بهاروند است. از بازیگران سریال پوست شیر هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی میتوان اشاره کرد.

سریال نمایش خانگی بی گناه : 

سریال بی گناه ، بهمن مردانی برای کشف راز آن چه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…از سری سریال های ژانر خانوادگی و درام به کارگردانی مهران احمدی و به تهیه کنندگی مصطفی کیایی در سال 1401 تولیده شده است. در این سریال مصطفی کیایی ، شبنم مقدمی ، ویشکا آسایش ، مسعود رایگان ، ماهور الوند و... به ایفای نقش پرداختند. پخش فیلیمو

سریال پدرخوانده :

 پدرخوانده ، مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ است که براساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند… یک رئالیتی شو جذاب از کارگردان شب های مافیا سعید ابوطالب است ، پس از تجربه موفق شب های مافیا این بار پدرخوانده حرفه ای تر از قبل دنبال میشود. بازیگران مطرحی همچون بهاره افشاری ، امیر علی نبویان ، مجید واشقانی در فصل اول پدرخوانده حضور دارند. پخش فیلم نت


برای مشاهده بیشتر سریال های نمایش خانگی به نشانی https://upmedia.movie/series  مراجعه کنید.

فیلم خارجی 2022:

فیلم های 2022 در ژانر های مختلف بسیار مورد استقبال قرار گرفتند در ادامه به معرفی جدیدترین آثار فیلم خارجی میپردازیم.

فیلم White Noise 2022:

 درباره ی استادی به نام جک گلدنی می‌باشد که در یک کالج تدریس می‌کند و همسر بابت و پدر چهار فرزند است. در این میان آن‌ها زندگی روزمره خود را همراه با تمام اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی آن می‌گذرانند اما با وقوع یک سانحه هوایی، همه چیز تغییر کرده و…کارگردان : Noah Baumbach بازیگران : Adam Driver ، Greta Gerwig ، Don Cheadle فیلمی در ژانر کمدی ، ترسناک و درام به کارگردانی و نویسندگی نوآ بامباک، محصول سال 2022 کشور آمریکا و انگلستان است. این فیلم امتیاز 6.0 را از 7,300 رای در سایت IMDB دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی چون آدام درایور، گرتا گرویگ، آلساندرو نیوولا، رافی کسیدی، جودی ترنر-اسمیت، آندره بنجامین، دان چیدل و... به ایفای نقش پرداخته اند. 

فیلم Avatar: The Way of Water 2022: فیلم آواتار 2: 

راه آب، جیک و نیتری یک خانواده جدید تشکیل داده‌اند و در سیاره پاندورا زندگی می‌کنند. ولی زمانی که تهدیدی قدیمی دوباره بر علیه پاندورا بازمی‎گردد تا کار آغاز شده را به پایان برساند، جیک و نیتری مجبور به ترک خانه شده تا برای محافظت از سیاره خود با ارتش ناوی همکاری کنند و…کارگردان : James Cameron بازیگران : Sam Worthington ، Zoe Saldana ، Sigourney Weaver فیلمی در ژانر اکشن ، ماجراجویی و فانتزی به کارگردانی و نویسندگی جیمز کامرون ، محصول سال 2022 کشور آمریکا است. این فیلم امتیاز 7.9 را از 184,800 رای در سایت IMDB دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی چون سم ورثینگتون، استیون لانگ، زوئی سالدانیا، جووانی ریبیسی، دیلیپ رائو، ژول دیوید مور، سی.سی.اچ. پاوندر، مت آلفردا و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم The Mysterious Story of Longyun Town 2022: 

فیلم داستان اسرارآمیز شهر لانگ یان، در سال‌های اولیه جمهوری چین، مردم شهر لانگ یان، گنجی را در اطراف شهر پیدا می‌کنند. اما پس از کشف گنج، به تدریج اتفاقات عجیبی در شهر رخ می‌دهد و دختران جوان یکی پس از دیگری در خانه‌های خود کشته می‌شوند تا اینکه…کارگردان :  Chen Wenlong بازیگران : Chin Siu-Ho ، Guo Donghai ، Andrew Pong  فیلمی در ژانرا کشن ، فانتزی ، درام و تاریخی به کارگردانی لیو ژواندی و چن ونلونگ و نویسندگی کوی زوژائو ، محصول سال 2022 کشور چین است. این فیلم امتیاز 7.3 را دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی چون چین سیو هو، اندرو پانگ، لو پی، لی مان، هان روی، گو دانگ های، هان منگ وو، گائو هایلونگ و... به ایفای نقش پرداخته اند.

جدیدترین فیلم های خارجی 2022 را معرفی کردیم و برای مشاهده بیشتر فیلم خارجی جدید میتوانید به نشانی upmedia.movie  مراجعه کنید.