شروع فعالیت اینترنتی برند لباس زنانه

شروع فعالیت اینترنتی برند لباس زنانه

در دنیای امروزی اعتماد کردن خیلی سخت است. چه در روابط اجتماعی و احساسی و چه در  معامله! فرقی نمی‌کند که قصد خرید خانه داشته باشید یا یک جفت جوراب! در هر صورت باید حواستان شش دانگ جمع باشد تا افراد سواستفاده نکنند. خرید اینترنتی نیز به همین منوال است. بسیاری از مدل‌های جدیدی که طراحان لباس طراحی و عرضه می‌کنند؛ ابتدا در وبسایت یا فروشگاه اینترنتی خودشان عرضه می‌شود. این کار  یک مزیت مشترک دارد که هم به نفع فروشنده و هم خریدار است. زیرا  درخرید اینترنتی به دلیل حذف واسطه‌ها عملا با هزینه‌های گزافی روبه رو نیستیم و مستقیما از خود برند خریداری می‌کنیم. همین امر دلیل برتری و علاقه مندی بیشتر افراد به خرید اینترنتی شده است. اما باید از برندهایی خرید صورت گیرد که ابتدا مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی داشته و سپس سابقه درخشان و نامی معتبر در تولید پوشاک داشته باشند. که در این مقاله یکی از  برندهای باسابقه 15 ساله را معرفی می‌کنیم. تا خیالتان بابت خریدی شیک، به روز و مورد اعتماد راحت باشد. با ما همراه باشید. 

 

آغاز فعالیت اینترنتی برند معتبر پوشاک 

ماهپار نام بسیار آشنا در عرصه طراحی و تولید لباس زنانه است بیش از 15 سال است که  این برند فعالیت خود را آغاز کرده است. علاوه بر طراحی و دوخت مانتو وشلوار اداری، بلوز و شومیز ، ست اسپرت و پالتو زنانه نیز تولید می‌کند. عمده توجه ماهپار بر روی طراحی ست اداری است. به طوریکه به عنوان تامین کننده مانتو وشلوار اداری در بازار شناخته می‌شود و همچنین ارگان‌های دولتی و خصوصی نظیر ایرانسل، شاتل و ازکی و... نیز ست‌های اداری کارکنان خود را از ماهپار تامین می‌کنند. کیفیت محصولات به گونه‌ای است که خیال شما را از بابت خرید لباس با ماندگاری بالا راحت می‌کند. در ادامه محصولاتی که به صورت اینترنتی عرضه می‌کند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

محصولات ماهپار 

ماهپار به صورت تخصصی مانتو وشلوار اداری در مدل‌های جدید به روز تولید می‌کند. در کنار ایتن ست‌های اداری پالتو و بارانی زنانه، مانتوهای تابستانی و بلوز و شومیز ، شلوار و مقنعه نیز  طراحی و. عرضه می‌کند. امکان مقایسه کالا، خرید مستقیم و بدون واسطه، پشتیبانی 24 ساعته و امکان خرید در هر لحظه از شبانه روز جز مزیت‌هایی است که خرید اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد. 

 بلوز و شومیز چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟

 هر گردی گردو نیست! بعضی از افراد تفاوت رنگ‌ها را تشخیص نمی‌دهند. برخی دیگر تفاوت استایل‌ها برایشان مهم نیست و به هر تیپی که مورد پسندشان باشد، می‌گویند خوب است و هر تیپی که دوست نداشته باشند را به باد انتقاد و تمسخر می‌گیرند. بعضی از سبک‌ها و لباس‌ها کاربردهای یکسان اما نام‌های متفاوتی دارند. درست مانند بلوز و شومیز! به نظر شما بلوز و شومیز چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟یا شبیه به هم هستند؟ یکی از محصولات پرفروش برند ماهپار بلوزهای اسپرت و شومیزهای مختلف است که مطابق تمام سلیقه‌ها طراحی و عرضه می‌شود. 

 بلوز بهتر است یا شومیز؟

 برای آن که بگوییم بلوز بهتر است یا شومیز بهتر است ابتدا هر کدام معرفی کنیم. بلوز معمولاً به لباس‌هایی با آستین‌های بلند جلو بسته‌ای می‌گویند که قد آن‌ها تا حدود 60 تا 70 سانتی‌متر می‌رسد. کاربرد بلوز برای مهمانی‌ها و داخل خانه است. مدت‌ها پیش هم بلوز و دامن یک استایل برای دختر خانم‌های نوجوان بود. اما شومیز جلو باز است که به وسیله دکمه، زیپ و کمربند بسته می‌شود.

 

محصولات ماهپار

 بلوز و شلوار برای چه استایلی مناسب هستند؟

 بلوز و شومیز برای کمد لباس هر دختر خانم شیک پوشی الزامی است. با داشتن چند بلوز و شومیزهای طرح دار و ساده می‌توانند تیپ و استایل‌های متفاوتی بزنند. اگر استایلتان مینیمال است از بلوز و شومیزهای ساده با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری انتخاب کنید تا همیشه لباس‌های کاربردی داشته و بتوانید تیپ‌های متفاوتی داشته باشید. اگر به استایل ماکسیمال علاقه دارید و می‌خواهید به وسیله شومیز یا بلوزتان این علاقه را نشان دهید، بهتر است به سراغ طرح‌های شلوغ اما جذاب آن بروید.

 بلوز و شومیز برای فصل‌های مختلف

 برای داشتن یک انتخاب بهتر در فصول مختلف سال لازم است از جنس پارچه‌ها اطلاع داشته و بهترین مورد را انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال برای فصل‌های بهار و تابستان به سراغ پارچه‌هایی نظیر کتان، کنف و حریر بروید. در فصل‌های پاییز و زمستان نیز پارچه‌های جین و کنف و حتی مخمل کبریتی پیشنهاد می‌شود.

 بلوز و شومیز کاربردی

 بلوز و شومیز نه آن‌قدر مهم هستند که تمام بودجه‌تان را صرف خرید آن‌ها کنید و نه آن‌قدر کم اهمیت هستند که از آن‌ها غافل شوید. معمولاً یک شومیز سفید و مشکی به همراه چند بلوز مجلسی کارتان را راه می‌اندازد.

 استایل با بلوز و شومیز

 اگر قصد دارید از یک تنها با یک شومیز یا بلوز استایل شیکی داشته باشید بهتر است شلوار جین در انواع اسکینی، مام فیت و بگ را از یاد نبرید. کتانی سفید و کالج مشکی نیز از گزینه‌های دیگری هستند که می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. بلوزها و شومیزها در دورنگ سفید و مشکی بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانید با ترکیب اکسسوری مختلف تیپ و استایل‌های متفاوتی بسازید.

images_1692541600_64e222a07ebad.jpg

 بلوز و شومیز مناسب اندامتان انتخاب کنید

 ما به وسیله لباس می‌توانیم تا حدودی فرم کلی اندام خودمان را اصلاح کنیم.

  • به‌عنوان‌مثال لباس شومیز مناسب برای فرم اندام مستطیلی همان شومیزهای ساده و مستطیلی شکلی هستند که به صورت یک سره طراحی و دوخته می‌شوند و می‌توانید با یک کمربند به آن فرم دهید.
  •  شومیز و بلوز مناسب برای فرم اندام ساعت شنی، آن مدل‌هایی هستند که به وسیله کمربند و یا طرح‌های خاص روی ناحیه کمر مشخص می‌شوند.
  •  شومیز و بلوز مناسب برای فرم اندام سیبی شکل مدل‌هایی هستند که در قسمت آستین چین و پف ندارند. مدل‌های ساده آستین می‌تواند ظاهری خوشایند به اندام شما بدهد. چون در این نوع فرم بدن بالاتنه بزرگ‌تر از پایین تنه است پس با پوشیدن بلوز کوتاه می‌توان حجم پایین تنه را بیشتر نشان داد.
  •  بلوز و شومیز مناسب اندام گلابی. در این نوع فرم اندام عرض شانه‌ها کمتر است و پایین تنه بیشتر است در این صورت از مدل آستین‌هایی پرچین و پف‌دار استفاده کنید تا تناسب اندامتان بهتر نشان داده شود.

خرید اینترنتی لباس زنانه از برند معتبر 

خرید از برند همیشه جذاب و دوست داشتنی است. کار برند فقط فروش لباس نیست بلکه یک برند معتبر ارزش و اعتبار می‌فروشد. خرید اینترنتی پوشاک زنانه به ما این امکان را می‌دهد که از میان مدل‌های مختلف بهترین آن را انتخاب کنیم. ساعت‌ها بدون هیچ محدودیتی در فروشگاه آنلاین بچرخیم، ببینیم، مقایسه کنیم و در  هر لحظه از شبانه روز  خرید خودمان را انجام دهیم. به شرط آنکه برند معتبر و باسابقه باشد که ماهپار برند نام آشنا و با سابقه 15 ساله در زمینه فروش لباس زنانه است.