برای خرید دستگاه آر اف فرکشنال تضمینی و با کیفیت بالا کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید دستگاه آر اف فرکشنال تضمینی و با کیفیت بالا کجا مراجعه کنیم؟

وجود کلاژن و الاستین در پوست به آن حالت و زیبایی داده و کلاژن ها ساختار اصلی پوست را تشکیل داده و الاستین ها نیز به پوست خاصیت ارتجاعی می بخشند. با افزایش سن و یا بروز آسیب ها و صدمه های پوستی، کلاژن ها و الاستین ها ساختار اولیه خود را از دست داده و با افزایش طول، بدون استحکام شده و حالت شل شدگی به خود می گیرد و حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. نمود بیرونی این تغییرات موجب ایجاد چین و چروک، افتادگی و شلی پوست در نواحی مختلف بدن خصوصا پوست صورت می گردد. دستگاه آر اف فرکشنال یا رادیو فرکانسی یکی از اثربخش ترین و مدرن ترین دستگاه های جوان سازی و ترمیم پوست است که با استفاده از سوزن های بسیار ریز و فرکانس رادیویی از راه غیرتهاجمی این اعمال زیبایی را بر روی پوست انجام می دهد. برای این کار سوزن های ظریف با یک عمق مشخص بر حسب ناحیه بدن، وارد پوست شده و این دستگاه با تولید موج های رادیویی و بالا بردن دما موجب می شود تا با تحریک فیبروبلاست ها در لایه پوستی، برای تولید کلاژن و الاستین بیشتر تحریک شده و با افزایش تولید کلاژن و الاستین به جوان سازی و خاصیت ارتجاعی پوست کمک شود. ظرافت زیاد سوزن ها و سرعت بالای دستگاه، کاهش قابل توجه درد و افزایش نتایج درمان را به دنبال خواهد داشت و چون به سطح پوست آسیبی وارد نمی شود، در این روش کاهش مدت زمان بهبود را شاهد خواهیم بود.

دستگاه آر اف زنان چه کاربردی دارد؟

دستگاه آر اف زنان بدون آن که هیچ گونه عوارض جانبی برای آنان در پی داشته باشد، با بهره گیری از انتقال انرژی گرمایی به عمق عضلات درون واژن و همچنین عضلات لگن، بدون آنکه دمای نواحی پوست یا لایه مخاطی را افزایش دهد موجب جوان سازی و بازسازی در عضلات این نواحی می شود. افزایش گرمای نواحی عضلات واژن و لگن موجب افزایش جریان خون در این نواحی شده و با اکسیژن رسانی به بافت عضلات آن ها، کلاژن سازی و تولید بافت جدید آغاز می شود. این اقدام که لیفت عضلات این نواحی را به دنبال دارد موجب بهبود روابط زناشویی و بازگرداندن قدرت عضلات کانال واژن و عضلات لگن و افزایش اعتماد به نفش در زنان می شود.

برای خرید دستگاه آر اف فرکشنال تضمینی به کجا مراجعه کنیم؟

اگر به دنبال خرید دستگاه آر اف فرکشنال با کیفیت تضمینی و ایمنی صد در صد و عملکرد ترمیمی و جوان سازی بالا هستید، دستگاه آر اف فرکشنال شرکت ناریاتک گزینه بسیار مناسبی است. شرکت ناریاتک توسط جمعی از نخبگان و دانشمندان این مرز و بوم تاسیس یافته و تجهیزات پزشکی و صنعتی بسیار با کیفیت و عملکرد بالاتر از نمونه های خارجی را به بازار عرضه نموده است. در ناریاتک علاوه بر خرید دستگاه آر اف فرکشنال ، می توانید خرید دستگاه پلاسما که با کیفیت بالایی تولید شده و همچنین خرید دستگاه هایفو و نیز خرید دستگاه کربوکسی را با کیفیتی متمایز و تضمینی انجام دهید. ناریاتک قصد دارد تجهیزات پزشکی را توسعه دهد و تحولی در صنعت پزشکی کشور ایجاد نماید.