معرفی بهترین هتل های جزیره کیش از دید کاربران

معرفی بهترین هتل های جزیره کیش از دید کاربران

بهترین هتل های جزیره کیش از نظر مسافران مواردی هستند که دارای امکانات عالی و کامل بوده و نسبت به بقیه هتل‌ها، خاص تر به نظر می رسند. به عبارت دیگر بهترین هتل‌های جزیره کیش، خدمات خاصی را ارئه می دهند و از نظر موقعیت مکانی دسترسی راحتری به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید دارند. همچنین این هتل‌ها از نظر کاربران تمام نکات بهداشتی را کرده و خدمات رفاهی آنان مورد مقبول کاربران است.

هتل میراژ تنها یکی از بهترین هتل‌ها از نظر مسافران بوده که دارای معماری جالب و چشم اندازی زیبا است. این هتل تمام امکانات رفاهی لازم را داراست و نیاز شما را براورده می کند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های جزیره کیش را نام ببریم که کاربران در آن توانسته اند عمق آرامش و رفاه را در درک کرده و از کیفیت بالای آنان بهره ببرند.

 

بهترین هتل‌های جزیره کیش.

شایان به ذکر است که کیش یکی از پر طرفدارترین مقصد برای مسافران ایرانی و خارجی است و سالانه مسافران زیادی به این جزیره سفر می‌کنند. به همین دلیل انتخاب محل اقامت همیشه برای مسافران دغدغه است اما نگران نباشید زیرا این جزیره به دلیل موقعیت گردشگری خود، دارای هتل‌های مجلل زیادی است که دست شما برای انتخاب کاملا باز است. هتل کیش، یکی از رویایی ترین هتل‌ها در جزیره کیش که بیش از انتظارات شما است و خاطرات فراموش نشدنی و شیرینی را برای شما فراهم می‌آورد. بهترین هتل‌های جزیره کیش شامل موارد زیر می شود:

 

هتل بزرگ و رویایی داریوش کیش

 

یکی از بهترین و بزرگترین هتل‌ها در جزیره بزرگ کیش، هتل داریوش کیش است. از بارزترین ویژگی های این هتل جذاب 5 ستاره، معماری اصیل آن است که عموم مردم جذب آن می شوند. هتل داریوش 5 ستاره کیش از تخت جمشید الهام گرفته شده و نمادی از فرهنگ و تمدن ایران باستان است.

شما در این هتل قطعا اقامت منحصر به فردی را پشت سر می گذارید، زیرا دارای امکانات عالی و کامل است. منو رستوران و کافی شاپ های هتل رویایی داریوش کیش متنوع است و دارای تمام امکانات پذیرایی است. شما در این رستوران شاهد سرو غذاهای فرنگی هم خواهید شد. این هتل تمام آنچه که شما می خواهید را دارد.

 

هتل پانوراما کیش

 

هتل پانوراما کیش در نزدیکی بلوار ساحلی و میدان امیرکبیر جزیره کیش قرار دارد. هتل ۵ ستاره پانوراما کیش یکی از هتلهای نوساز در بین هتلهای جزیره کیش بهشمار میرود. این هتل در سال ۱۳۹۸ با تعداد ۲۶۷ اتاق در ۱۵ طبقه تاسیس شد.در زمان سفر به جزیره کیش میتوانید اتاقهایی با ظرفیت دو، سه، و چهار نفر را در هتل پانوراما کیش رزرو کنید. رستوران ایرانی، فست فود، فضای بازی کودکان، و سالن همایش هم از دیگر امکانات باکیفیت و خدمات رفاهی هتل هستند که در زمان اقامتتان در هتل پانوراما کیش میتوانید از آنها استفاده کنید.هتل پانوراما کیش موقعیت مکانی خوبی هم دارد. همین باعث شده است تا با حدود ۱۵ دقیقه پیادهروی به ساحل برسید. تالار شهر و سالن همایشهای بینالمللی کیش هم در نزدیکی هتل قرار دارد. برای خرید در جزیره کیش میتوانید به مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مروارید، و دیگر مجتمعهای تجاری در ۵۰۰ متری تا ۱ کیلومتری هتل پانوراما کیش بروید. فاصله فرودگاه بینالمللی کیش تا هتل پانوراما کیش با خودرو حدود ۷ دقیقه میباشد. در اسنپتریپ میتوانید هتل پانوراما کیش را با بهترین قیمت و به صورت آنلاین رزرو کنید و اقامتی خوش را در جزیره کیش داشته باشید.

 

هتل مارینا پارک

 

از دیگر هتل‌های محبوب در بین مردم، می توان به هتل مارینا پارک در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس اشاره کرد. این هتل به دلیل موقعیت عالی در سرسبزترین و زیبا ترین منطقه جزیره کیش قرار دارد. این هتل هم مانند هتل‌های قبلی، دارای معماری عالی و منحصر به فردی است و نمای چشم نوازی را با خود به همراه دارد. اتاق های این هتل شامل امکانات رفاهی ایده آل با چیدمانی کاملا لوکس با نورپردازی عالی است.

کاربران زیادی معتقد هستند که رستوران لوکس واقع در این هتل بهترین و لذیذترین غذاها را به مسافران خود ارائه می دهد که سطح رضایت مسافران را بیشتر می کند. اگر به دنبالی مکانی سرباز برای صرف غذاهای لذیذ هستید، این رستوران به شما پیشنهاد می شود.

 

هتل ویدا

 

یکی از جدیدترین هتل‌ها که مورد رضایت مسافران قرار گرفته است هتل ویدا واقع در بلوار موج است. این هتل 145 اتاق دارد و دارای 9 طبقه است. این هتل موقعیت بسیار خوبی دارد زیرا شما با اقامت در هتل ویدا به دانشگاه بین المللی صنعتی شریف پردیس دسترسی خواهید داشت. از دیگر مزیت های این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دریا اشاره کرد. فاصله هتل مجلل ویدا با دریا فقط 1ونیم کیلومتر است.

 

 

 

هتل میراژ کیش

 

هتل میراژ کیش یکی از نوسازترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۹۷ در بلوار دریا ساخته شده است و به مراکز خرید و امکانات تفریحی جزیره دسترسی خوبی دارد، برای مثال از هتل میراژ با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به اسکله بزرگ تفریحی کیش می‌رسید و می‌توانید تفریحات آبی‌ای مانند جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی و... را در این اسکله تجربه کنید. مرکز خرید مریم و مرکز خرید ونوس هم پیاده با این هتل فقط حدود ۵ دقیقه فاصله دارند. مرکز خرید مروارید هم با هتل میراژ فاصله چندانی ندارد و با ماشین در کمتر از ۵ دقیقه به این مرکز خرید می‌رسید. هتل میراژ در ۸ طبقه ساخته شده است و ۱۷۷ اتاق و سوئیت دارد. بعضی از اتاق‌های این هتل به ساحل دریا و بعضی به خیابان و محوطه هتل چشم‌انداز دارند.با رزرو آنلاین هتل میراژ کیش با امکانات رفاهی و تفریحی‌ای مانند استخر، سونا، جکوزی، آلاچیق و فضای سبز از مسافران پذیرایی خواهد شد. پرسنل با تجربه، امکانات کامل و دسترسی مناسب هتل میراژ اقامت خوشی را برای مهمانان این هتل در جزیره‌ی خاطره‌انگیز کیش فراهم می‌کند.

 

کلام پایانی

 

همان طور که در این مقاله خواندید هتل‌های زیادی در جزیره کیش وجود دارد که می توان از آن ها به عنوان بهترین هتل‌های در جزیره کیش به یاد برد. همه هتل‌های معرفی شده در این مقاله به دلیل برخوردار بودن از امکانات عالی و خدمات رفاهی ایده آل مورد توجه مسافران قرار گرفته اند.

اگر دنبال یک هتل با معماری اصیل هستید که دارای بافت تاریخی باشد، هتل پنج ستاره داریوش کیش آماده میزبانی شما در جزیره کیش است. شما به راحتی می توانید قبل از اقامت در جزیره کیش، اطلاعات لازم را درمورد هتل‌ها کسب کنید و سپس با توجه به سلیقتون هتل مورد نظر را انتخاب کنید.