خرید یوسی پابجی موبایل اورجینال و واریز در 5 دقیقه فقط با اوریکس گیم

خرید یوسی پابجی موبایل اورجینال و واریز در 5 دقیقه فقط با اوریکس گیم

بازی پابجی موبایل، یکی از بازی‏های سبک شوتر موبایل در سال‏های اخیر است که توانسته به یک غول قدرتمند در صنعت بازی‏های ویدیویی تبدیل شود. هر چند دانلود این بازی رایگان است، اما برای بهره‏مندی از همه امکانات بازی و خرید آیتم‏های غیررایگان در بازی نیاز به پرداخت درون برنامه‏ای دارید. خرید یوسی پابجی موبایل، مهمترین آیتم در بازی پابجی موبایل است که به واسطه داشتن آن می‏توانید کاراکتر خود را شخصی‏سازی کنید و برای ارتقاء و یا خرید سلاح‏ها، لباس، اسکین و دیگر آیتم‏های مورد نیاز خود از آن استفاده کرده و در نهایت با ارتقاء سطح بازی خود به هدف این بازی که زنده ماندن است نزدیک شوید. اگر به دنبال محصولات اورجینال و قانونی گیمینگ مثل خرید UC PUBG Mobile هستید ما به شما فروشگاه ORIXGAME را پیشنهاد می‏کنیم، تا در کمتر از 5 دقیقه محصول خریداری شده را با قیمتی ارزان در اکانت خود تحویل بگیرید. در ادامه با من همراه باشید.

  • چگونگی خرید یوسی از فروشگاه اوریکس ‏گیم
  • کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل
  • انجام الایت و الایت پلاس با خرید یوسی در فروشگاه اوریکس‏ گیم
  • فروشگاه معتبر برای خرید یوسی پابجی موبایل

 

چگونگی خرید یوسی از فروشگاه اوریکس ‏گیم

خرید یوسی پابجی موبایل به شما این امکان را می‏دهد تا تمام محدودیت‏های بازی را از سر راه خود بردارید. در فروشگاه اوریکس گیم به دو روش می‏توانید اقدام به خرید یوسی کنید.

  • خرید یوسی با ورود به اکانت

این روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه است ولی زمان بیشتری را صرف می‏کند. در این روش شما اطلاعات لوگین اکانت خود (فیسبوک، توییتر، لینک 3 و ...) را در سایت ثبت کرده و سپس ادمین‏های واریز یوسی با هماهنگی شما وارد اکانت شده و پک انتخابی شما را مستقیما از فروشگاه داخل بازی خریداری می‏کنند.

  • خرید یوسی با آیدی

واریز یوسی به این روش بسیار سریع می‏باشد. برای این کار شما اطلاعات دقیق آیدی و نام اکانت را در سایت ثبت کرده و پس از تکمیل سفارش در کمتر از 5 دقیقه یوسی وارد اکانت شما می‏شود.

هر دو روش کاملا امن می‏باشد و هیچ نگرانی از بابت اکانت ندارید. در کنار خرید UC، شما عزیزان می‏توانید در صورت علاقه به بازی‏های سبک DOTA2 مانند موبایل لجند، به صفحه اصلی خرید جم موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم رفته و بسته مورد نیاز خود را از میان تنوع پک‏های موجود خریداری کنید.

 

کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایل کاربردهای فراوانی دارد که برخی از آن‏ها عبارتند از:

  • خرید لباس، تجهیزات نظامی پیشرفته و اسکین اسلحه برای پیشبرد سطح بازی
  • بهره‏مندی از جوایز ارزنده گردونه شانس با پرداخت مقدار کمی یوسی
  • دستیابی به جوایز ارزنده صندوق‏های پرمیوم
  • شرکت در ایونت‏ها و رویدادهای بازی
  • خرید اشتراک الایت و الایت پلاس

انجام الایت و الایت پلاس با خرید یوسی در فروشگاه اوریکس ‏گیم

یکی از اشتراک‏های پر طرفدار در بازی پابجی موبایل خرید الایت و الایت پلاس بازی پابجی موبایل است. این اشتراک جذاب، شامل رقابت‏ها و ماموریت‏هایی است که در یک دوره دو ماهه برگزار می‏شود و هر هفته 13 ماموریت جدید را شامل می‏شود. شما باید در طول این دو ماه و با پشت سر گذاشتن همه ماموریت‏ها، لول آرپی خود را به 100 برسانید تا در کنار دریافت یوسی‏های استفاده شده از کلی جوایز ارزشمند دیگر بهره‏مند شوید. برای فعال‏سازی الایت و الایت پلاس نیاز به خرید یوسی دارید که با مراجعه به فروشگاه اوریکس‏ گیم می‏توانید از بسته‏های متنوع و اقتصادی موجود در این فروشگاه استفاده کنید.

 

 

فروشگاه معتبر برای خرید یوسی پابجی موبایل

فروشگاه اوریکس‏ گیم که در زمینه خدمات گیمینگ فعالیت می‏کند همواره در تلاش است تا با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه ‌کند. داشتن نماد اعتماد (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی، مهمترین معیارهای ما برای خرید تمامی محصولات گیمینگ اورجینال می‏باشد. همچنین واریز سریع، قیمت پایین و پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته نیز از دیگر امتیازات این فروشگاه می‏باشد، که می‏توانید با مراجعه به سایت و خواندن نظرات کاربران به صحت گفته‏های ما پی ببرید.