خرید اکانت اسپاتیفای از جعو استور

خرید اکانت اسپاتیفای از جعو استور

اسپاتیفای  از زمان راه ‌اندازی آن در سال 2008 تا به امروز، جزو یکی از پلتفرم های محبوب استریم موسیقی در سراسر جهان بوده است. اسپایتفای به عنوان یک سرویس پخش موسیقی شروع به کار کرد اما از زمان راه اندازی خود بعد گسترش یافت و شامل پادکست ها، ویدیوها و حتی کتاب های صوتی شد. شما با خرید اشتراک این پلتفرم می‌توانید به موسیقی های میلیون ها هنرمند گوش دهید، پیشنهادهایی برای موسیقی های جدید بر اساس عادات شنیداری خود دریافت کنید، فهرست‌ های پخش مورد علاقه خود را بسازید و به طیف گسترده ای از قابلیت های این پلتفرم دسترسی داشته باشید.  تنها چیزی که برای استفاده از این پلتفرم موسیقی نیاز دارید، یک حساب کاربری و اتصال به اینترنت است. شما حتی می‌توانید با استفاده از طیف وسیعی از حساب‌ های رسانه ‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، به اسپاتیفای وارد شوید و از طریق وب سایت های فروشگاهی معتبر، اکانت رایگان خود را به پرمیوم ارتقا دهید. 


فیلو


 اکانت رایگان یا پرمیوم اسپاتیفای؟!

همانطور که گفتیم، اسپاتیفای یکی از پلتفرم های دیجیتال موسیقی است که با اپل موزیک، تایدال و آمازون موزیک رقابت می‌کند. هنرمندان ایرانی نیز در سال های اخیر یک حساب کاربری در این پلتفرم برای خود ساخته‌اند و آثار خود را در اسپاتیفای منتشر می‌کنند. آرش، شادمهر، محسن چاوشی، سیروان خسروی و ... از جمله آرتیست های محبوب ایرانی در اسپاتیفای هستند.

هنگامی که شما یک حساب کاربری در این پلتفرم ایجاد می‌کنید، اسپاتیفای از شما می‌خواهد که تاریخ تولد و اطلاعات کاربری خود را وارد کنید و همچنین سطح اشتراک موردنظرتان را انتخاب کنید.  این به این دلیل است که اسپاتیفای یک نسخه پولی با امتیازات اضافی به نام Spotify Premium ارائه می‌کند که می‌توانید در اولین دوره خرید اشتراک به مدت یک ماه به صورت رایگان از آن استفاده کنید. هنگامی که یک حساب کاربری برای خود ایجاد کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نرم افزار اسپاتیفای را در دستگاه مورد نظر خود دانلود کنید یا نسخه وب آن را باز کنید و شروع به گوش دادن موسیقی های دلخواهتان کنید!

نسخه اصلی اسپاتیفای رایگان است و این بدان دلیل است که از تبلیغات پشتیبانی می‌کند.  در این نسخه می‌توانید به کل آرشیو موسیقی و پادکست‌ ها دسترسی داشته باشید، اما به هنگام گوش دادن به موسیقی با وقفه‌ های تبلیغاتی مکرر مواجه خواهید شد که ممکن است برای شما آزاردهنده باشد.  شما همچنین در نسخه رایگان در هر ساعت می‌توانید تعداد معینی از آهنگ ‌ها را تعویض کنید و کیفیت صدا کمی پایین ‌تر از نسخه پرمیوم است. در نسخه رایگان اسپاتیفای شما فقط می‌توانید به صورت تصادفی به موسیقی ها گوش دهید و امکان پخش به ترتیب بر اساس پلی لیست مورد انتظار شما وجود ندارد.  

اسپاتیفای پرمیوم سرویس پولی مبتنی بر اشتراک Spotify است که دارای امتیازات اضافی است.  مزیت اصلی اسپاتیفای این است که هیچ تبلیغی وجود ندارد که لیست پخش یا پادکست مورد علاقه شما را قطع کند.  کیفیت صدا در نسخه پرمیوم بالاتر از نسخه رایگان با سرعت 320 کیلوبیت بر ثانیه است و با تعویض آهنگ ها به صورت نامحدود و دانلود موسیقی و پخش آفلاین همراه است. در واقع شما با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید به تمامی این قابلیت ها دسترسی داشته باشید و از گوش دادن به موسیقی های باکیفیت بدون تبلیغات مزاحم لذت ببرید.


فیلو


هزینه خرید اشتراک اسپاتیفای پرمیوم

 اسپاتیفای پرمیوم طیف وسیعی از گزینه های پرداخت مختلف را دارد، اما اشتراک استاندارد تک کاربره آن حدود  9.99 دلار است که دسترسی به قابلیت های ویژه این پلتفرم را ارائه می‌دهد. اگر بیش از یک نفر در خانه شما از Spotify Premium استفاده می‌کند، می ‌توانید طرح های اشتراک Duo یا Family را خریداری نمایید.

• طرح اشتراک  Duo با هزینه 12.99 دلار در ماه برای دو حساب پرمیوم جداگانه است که امکان گوش دادن به موسیقی بدون آگهی، پخش آفلاین، پخش درخواستی، و آزمایش رایگان یک ماهه را ارائه می‌کند.

• طرح اشتراک Family با  هزینه  15.99 دلار  در ماه برای حداکثر شش حساب پرمیوم است که  گزینه مسدود کردن موسیقی صریح با Spotify Kids، گوش دادن به موسیقی بدون آگهی، پخش آفلاین، پخش درخواستی، و یک ماه دوره آزمایشی رایگان را ارائه می‌دهد.

• طرح اشتراک دانشجویی نیز با پرداخت هزینه  4.99 دلار در ماه برای یک حساب پرمیوم فعالسازی می‌شود و قابلیت هایی مانند گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغات آزار دهنده، پخش آفلاین، پخش درخواستی و دورا آزمایشی رایگان سه ماهه را ارائه می‌دهد. 

خرید اکانت اسپاتیفای از فروشگاه جعو استور

جعو استور یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش و ارائه انواع اکانت است که محصولات خود را همراه با پشتیبانی و ضمانت پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در صورتیکه شما نیز قصد خرید اکانت اسپاتیفای را در طرح‌های شخصی، دو نفره، خانوادگی و یا دانشجویی دارید، می‌توانید به وب سایت فروشگاهی جعو استور مراجعه کرده با پرداخت هزینه اشتراک به صورت ریالی، اکانت خود را به پرمیوم ارتقا دهید و از مزایا بینظیر این سرویس بهره مند شوید.