مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

شما میتوانید در حوزه امور مالی خود دیگر نیازی به وجود یک شخص متخصص نداشته باشید! واین در حالتی است که به سهولت میتوانید مسائل مالی خود را با نرم افزار حسابداری پارمیس مدیریت کنید و از راحت ترین راه های ممکن بهره مند شوید. در این راستا مجموعهParmis  برای رفع مشکل و همچنین اموزش انواع نرم افزار های خود نسخه های رایگان و دمو را تهیه کرده است تا در اختیار شما قرار دهد.با استفاده از این نسخه شما به تنهایی امکان مدیریت امور مالی خود را به دست بگیرید و این امر را برای کسب وکار خود ممکن سازید.

نرم افزار حقوق و دستمزد

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس مسئله مهم مدیریت منابع نیروی انسانی برای هر کسب و کاری حائز اهمیت است.از این رو نرم افزار حقوق و دستمزد برای کمک به مجموعه شما در زمینه منابع انسانی در کنارتان خواهد بود. بعنوان نمونه میتوان مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان کسب و کارتان را به این نرم افزار بسپارید.

از قابلیت های دیگر این نرم افزار حقوق و دستمزد به رسیدگی با دقت بالا در تمامی حساب ها جهت محاسبه حقوق و دستمزد نیروهای کسب و کار اشاره کرد.قابل ذکر است که هرکاری مرتبط به زمینه حقوق و دستمزد کامل به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. به این نحو که در یک پایگاه داده تمام اطلاعات  مرتبط به کارکنان شرکت شما در ان نگهداری شده و در هر زمان که نیاز داشتید میتوانید به ان دسترسی پیدا کرده و از ان استفاده کنید.

در این قسمت از مطلب، به مزیت های نرم افزار حقوق دستمزد مثل مدیریت تعداد ساعات کارکرد، محاسبه مالیات، تعداد مرخصی ها، پرداخت حقوق پایه و غیره خواهیم پرداخت.

همانطور که میدانید در حسابداری گزارشات بخش مهمی محسوب میشوند. شما میتوانید از امکانات گزارشگیری پارمیس در تنوع بالا بهره مند شوید مانند: گزارش مالیات، گزارش حضور و غیاب و غیره. هم­چنین با استفاده کردن از این نرم افزار حقوق و دستمزد میتوانید به صورت دقیق حقوق ودستمزد کارکنان خود را محاسبه کنید. نکته این قسمت این است که شما کاملا با انتخاب خود میتوانید خودکار پرداخت های­تان را انجام دهید.

با نرم افزار حقوق ودستمزد پارمیس، پرداخت کردن حقوق و دستمزد کارکنان خود بعلاوه مدیریت کامل ان را برای مجموعه خود ممکن سازید. از سوی دیگر تمام حساب های مالیاتی و بیمه را در کمترین زمان و به سهولت انجام دهید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار اماده کردن لیست بانک های مورد نظر در زمان کوتاه برای تحویل به شما است.

نرم افزار انبار

مزایا نرم افزار انبار پارمیس

کاربرد استفاده از نرم افزار انبار پارمیس درچه مواردی میتواند باشد؟ احتمالا برای مدیریت انبار مجموعه خود نظارت بر موجودی ایی که انبار دارد و پردازش و کنترل وضعیت انبار به موردی نیاز خواهید داشت تا برای شما رفع مشکل کرده و اسانی در استفاده کردن از ان هم شرط مهمی محسوب خواهد شد.

از این رو شرکت با تجربه پارمیس جهت ممکن ساختن تمام این موارد و مدیریت موجودی کالاهای شما این نرم افزار انبار را ارائه کرده است. با این نحو که شما بتوانید دسترسی کاملا انی و انلاین به موجودی های انبار خود داشته و هرموردی را که مدنظرتان بود پیگیری کرده، همچنین شما این امکان را خواهید داشت که سفارشات مشتریان و سفارشات خود را خودکار تهیه نمایید. پارمیس در این نرم افزار انبار قابلیت هایی مثل وصل شدن مستقیما به تمام نرم افزار های شرکتی از جمله نرم افزار حسابداری را امکان پذیر کرده است. و نهایتا این اتصال ها دسترسی کاملی را به شما میدهد که با افزایش سرعت و دقت به موجودی کالای انبار، ورودی کالا و خروجی ان بپردازید. شما تمامی این موارد را به اسانی میتوانید در دسترس داشته باشید.

اگر بخواهیم موارد دیگری از نرم افزار انبار را بیان کنیم به قیمت میزان فروش، میزان موجودی، میزان خرید ، میزان تحویل و مدیریت دقیق ان میتوان اشاره نمود.

نکته مهم : قطعا امروزه این مسئله برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. امکان دسترسی فول تایم یا تمام وقت به این نرم افزار حتی با وجود نداشتن اینترنت و افلاین بودن، قابل استفاده بودن بدون شبکه اینترنتی و بدون محدودیت های جغرافیایی یعنی شما بدون در نظر گرفتن زمان و لوکیشن خود میتوانید بر انبار تان نظارت کامل داشته باشید و با این مزیت دسترسی برای  پیگیری، پردازش یا مدیریت شما نامحدود خواهد شد.

شرکت با تجربه پارمیس این موارد را در نرم افزار انبار خود قرار داده است تا برای رضایت مشتریان و کاهش خدمات بعد از فروش مجموعه شما قدمی برداشته باشد. این موارد ازجمله: اطلاع از موجودی های کالا در انبار،بارکدهای محصولات، هشدار جهت فاسد شدن انواع مواد های فاسد شدنی، مکان مستقر شده انبار و غیره است.همچنین به نحوی خودکار به تولید اسناد حسابداری درمواردی مثل شماره سریال کالا، رمز میله ایی محصول ها و غیره میپردازد.

مجموعه پارمیس در این قسمت به مزایای نرم افزار انبار مانند رهگیری کالا در انبارها مراحل تعریف کالاها و غیره که برای شما شرح داده شده است پرداخت. همچنین تمامی این مورد هایی که گفته شد برای سهولت در مدیریت و دسترسی راحت تر به انبار جهت کنترل ان میباشد.

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

گزارشگیری: بی شک در کارهای حسابداری گزارشگیری جزو مهم ترین قسمت ها میباشد. پارمیس با افزایش دقت و سرعت برای انجام دادن این کار همراه شما است. مواردی مانند انواع گزارش های مالیاتی، صورت های مالی، صورت سود وزیان و انواع و اقسام گزارش های دیگر که مرتبط با حسابداری میباشند را به اسانی میتوان اماده و استفاده نمود.

سهولت استفاده: برنامه ریزی مجموعه پارمیس جهت کاربری این نرم افزار حسابداری به نحوی است که بسیار قابل کاربرد و به سهولت قابل استفاده قرار میگیرد.به این شکل نرم افزار حسابداری گفته شده بوسیله رابط کاربری اش به نحوی کاملا ساده برای استفاده کنندگان قابل درک شده است.

اتصال به نرم افزار های دیگر: از قابلیت های دیگر ان میتوان اشاره کرد به :امکان وصل شدن به نرم افزار های دیگر و نرم افزار حسابداری، نرم افزار انبار، نرم افزار حقوق و دستمزد و دیگر نرم افزار هایی که مربوطه هستند.

ردیابی تراکنش های مالی: ثبت کردن همه تراکنش های مالی مجموعه و مزیت ردیابی کردن ان را امکان پذیر مینماید.واریز ها و برداشت ها، فاکتور های خرید، فاکتور های فروش، تمام درامد ها و هزینه ها قسمتی از این ویژگی های نرم افزار حسابداری پارمیس است.

مدیریت حساب های بانکی: از ویژگی های دیگر مانند متصل شدن بصورت خودکار برای این نرم افزار حسابداری و همچنین انجام مدیریت حساب بانکی همگی برای اسان تر شدن استفاده کنندگان میباشد که در ان قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار حسابداری :سامانه پیام کوتاه ،فیلدهای کاربری اصناف، ماژول تماس و غیره میشود نام برد.

جمع بندی

در این نوشته شرکت پارمیس با هدف اشنایی از خدمات خود برای سرعت امور مالی و انجام با سرعت بیشتر برای استفاده شرکت شما از نرم افزار هایی مانند نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار انبار و مابقی نرم افزارها قابل استفاده باشد.

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس شما میتوانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.