چطور تعداد دنبال کننده هام رو توی فیلو افزایش بدم؟

چطور تعداد دنبال کننده هام رو توی فیلو افزایش بدم؟

محتوای باکیفیت تولید کنید

 

تولید محتوای با کیفیت در فیلو کلید جذب مخاطبان و افزایش دنبال کنندگان است. مهم ترین نکته این است که محتوایی تولید و یا بازنشر کنید که برای مخاطبانتان جذاب و مفید باشد. علایق و نیازهای مخاطبان خود را بشناسید و ویدیو هایی آپلود کنید که به آنها کمک کند، آنها را سرگرم کند یا به آنها اطلاعات جدیدی بدهد.

محتوای خوب منتشر کنید: برای انتشار یک محتوای خوب، موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و در مورد آن اطلاعات کافی دارید. این موضوع به شما کمک می کند تا یک محتوای جذاب و مفید منتشر کنید که مخاطبان را برای بازدید ویدیوهای شما و در نتیجه دنبال کردن شما جذب کند. سعی کنید محتوایی منتشر کنید که قبلاً در فیلو دیده نشده باشد و نظر مخاطبان را جلب کند. در انتخاب ویدیو و محتوا سخت گیر باشید زیرا ویدیوهای شما باید چیزی به مخاطبانتان یاد بدهد یا آنها را سرگرم کند. سعی کنید در ویدیوهای خود تعادل بین آموزش و سرگرمی ایجاد کنید و از آپلود کردن ویدیوهای با زمان بالا و خسته کننده بپرهیزید.

ویدیو های با کیفیت منتشر کنید: حتما ویدیوهای خود را با کیفیت بالا آپلود کنید. اگر ویدیو های شما تولید شده توسط خودتان می باشد، از نور پردازی و میکروفن خوب برای ضبط صدای با کیفیت استفاده کنید و اگر از ویدیو های دیگر استفاده می کنید بهتر است ویدیوهایی با کیفیت بالا و وضوح تصویر و صدای مناسب آپلود کنید. به زمان مخاطبان خود احترام بگذارید و ویدیوهای طولانی و خسته کننده آپلود نکنید. در نظر داشته باشید که با ایده های جدید و خلاقانه از بقیه متمایز می شوید. سعی کنید مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن و به طور خلاصه و مفید بیان کنید. اگر می خواهید در فیلو تولید کننده باشید اما ایده ای برای محتوا و ساخت آن ندارید می توانید وبلاگ ( 18 ایده برای تولید محتوای ویدیویی + راهنما ) را مطالعه کنید.

ویدیو های خود را به فاصله زمانی کوتاه منتشر کنید: محتوای خود را به طور مرتب منتشر کنید و برای انتشار ویدیو های خود تداوم داشته باشید. سعی کنید تا حد امکان یک برنامه منظم برای انتشار ویدیوها داشته باشید تا مخاطبان شما منتظر محتوای جدید شما باشند. می توانید محتوای خود را به صورت دنباله دار و به اصطلاح سریالی انتخاب کنید و آن را به صورت منظم و در ساعتی دقیق منتشر کنید.

از عنوان مناسب استفاده کنید: از عناوین و توضیحات مناسب و مرتبط با محتوای خود استفاده کنید. همچنین عناوینی را انتخاب کنید که بیشترین سرچ را از سمت کاربران داشته باشد. کاورهایی استفاده کنید که دارای کیفیت بالا و وضوح خوبی باشند. همچنین بتواند توجه مخاطبان را جلب کند و آنها را به دیدن ویدیو شما ترغیب کند. اگر ویدیو های شما دارای این ویژگی ها باشد و مخصوصا از کیفیت ویدیویی و محتوایی بالایی برخوردار باشد، فیلو این دسته از ویدیو ها را در صفحه اول خود به مخاطبان نمایش می دهد که این کار می تواند دنبال کننده های شما را افزایش دهد. اگر می خواهید دقیق تر بدانید که چه ویدیو هایی منتخب صفحه اول می شود، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

چه ویدیوهایی منتخب صفحه اول فیلو میشن؟!

 

خود را به مخاطبان معرفی کنید

 

در ابتدای ویدیوهای خود، می توانید حسابتان را معرفی کنید و سپس محتوای ساخته شده توسط خودتان و یا ویدیویی بازنشری پخش شود. برای مخاطبان خود توضیح دهید که قرار است چه نوع محتوایی را در حساب شما ببینند. می توانید برای این کار از خود ویدیو بگیرید که این کار باعث تعامل بیشتر مخاطبان شما می شود. همچنین در انتهای ویدیوها از مخاطبانتان بخواهید که حساب شما را دنبال کنند، ویدیوهای شما را لایک کنند و نظرات خود را برای شما بنویسند. به نظرات و کامنت های آن ها پاسخ دهید. این کار نشان می دهد که برای مخاطب خود ارزش قائل هستید و به نظرات آن ها چه منفی و چه مثبت، اهمیت می دهید.

 

تبلیغ حساب کاربری در شبکه های اجتماعی

 

در صورت داشتن حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مختلف و فعالیت در آن ها، می توانید لینک کانال خود را در این شبکه ها به اشتراک بگذارید. همچنین از ویدیو های خود در این شبکه ها مانند اینستاگرام و یوتیوب استفاده کنید و تبلیغ کانال خود در فیلو را در این پلتفرم ها انجام دهید. اگر ویدیو های بیشتری از خود در این شبکه ها آپلود کنید و حساب کاربری خود در فیلو را معرفی کنید، اسم حساب کاربری شما در فیلو به اصطلاح وایرال خواهد شد و در نتیجه تعداد دنبال کننده های شما نیز در فیلو افزایش خواهد داشت. همچنین می توانید با سایر تولیدکنندگان محتوا در فیلو همکاری کنید، حتی می توانید با کاربرانی که ویدیو های بازنشری آپلود میکنند هم برای افزایش دنبال کننده تعامل داشته باشید. این کار می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان جدیدی را به حساب کاربری خود جذب کنید.

 

در چالش ها و مسابقات فیلو شرکت کنید

 

همانطور که می دانید فیلو گاهاً چالش هایی برای کاربران خود برگزار می کند. این چالش ها فرصت خوبی هستند تا در آن ها شرکت کنید. این یک راه خوب برای افزایش بازدید از حساب شما و جذب دنبال کنندگان جدید است.

 

با صبر و حوصله باشید

 

افزایش دنبال کننده ها در یک روز اتفاق نمی افتد و قطعا زمانی برای این کار لازم است. در این بازه زمانی از شروع فعالیت تا رسیدن به تعداد دنبال کننده های مورد قبول ناامید نشوید و به طور مرتب محتوای با کیفیت تولید کنید و در زمان مناسب ویدیوها را منتشر کنید. در این صورت به راحتی خودتان را به مخاطبانتان معرفی می کنید.

با رعایت این نکات می توانید تعداد دنبال کنندگان خود را در فیلو افزایش دهید و به یک تولید کننده محتوا و همچنین کاربر بازنشر کننده موفق تبدیل بشید.