فیلترشکن فعاله فیلترشکن فعاله

چند لحظه صبر کنید...

طنز خنده دار برایتان گذاشتم در زمان قحطی خانه به علت ازدیاد افغانی ها

سلام افرادی که حقوق کم دارند چی بخورند که دچار شکستگی استخوان نشوند با این شیر های تقلبی و جعلی که در بازار است چی بخورند که پوکی استخوان و دیابت نگیرند با این اجاره خانه های گران و اینکه چرا سهام عدالت قابل خریدوفروش نمیشود چرا زمین رایگان دولت ایران به مستأجران نمی‌دهد که کانکس نصب کنند و از مستأجری در بیایند و چرا وام سی میلیون تومان را هنوز ندادن دهک دو هستم مادرم یک طرف بدنش سکته مغزی به علت تصادف بیست سال پیش و ما دیه اش را هنوز نگرفتیم ماشین ما بیمه ایران بود . و اینکه دوماه پیش مادرم روی ویلچر تصادف کردبا ماشین و دست چپش شکست بیمه دانای شهر قم دیه اش را نمیدهد با این که وکیل مادرم دارد.واینکه لازم قیمت بنزین لیتری 50هزارتومان شودتا یارانه پنهان بنزین بین مردم و دهک های پایین جامعه مخصوصن مستأجران تقسیم کنند و اینکه جلوی فرار مالیاتی وکلا را که قرار داد جعلی و صوری مینویسند را بگیرند و اینکه چرا در سامانه عدل ایران نمیشه وکیل را عزل کرد و دادخواست و لایحه داد و اینکه چرا وام زیر صد میلیون به مستأجران دولت ایران نمی‌دهد و اینکه چرا وام دو میلیاردی دولت ایران به مستأجران دهک یک تا پنج نمیدهند که از مستأجری در بیایند
  • 🙈
  • 🙉
  • 🙊
  • 💛
  • 💔
  • 💯
  • 💢
  • 👍
  • 👎
  • 👏
  • 👈
  • 👉
  • 🙏
  • 💪
  • 🎬
  • 🐥
  • 🌹
  • 🍁
  • 🍉
  • 🍕
  • 🍳
  • 🎂
  • 🎈
  • 🌍
  • 💩
  • 🚗
  • 📙
  • 😀
  • 😂
  • 😉
  • 😊
  • 😍
  • 😘
  • 💋
  • 😋
  • 😜
  • 👀
  • 😐
  • 😕
  • 😎
  • 😌
  • 😒
  • 😬
  • 😔
  • 😢
  • 😭
  • 😷
  • 😎
  • 😨
  • 😱
  • 😡
  • 😠
😊

X
این ویدیو
×