چند لحظه صبر کنید...
طرز تهیه کیک سیب دارچین
طرز تهیه کیک سیب دارچین خوش عطر و خوش مزه
مواد لازم :
آرد 2 پیمانه
تخم مرغ ( هم دمای محیط) 3 عدد
شکر 1 پیمانه
شیر 2/1 پیمانه
روغن 2/1 پیمانه
بیکینگ پودر 1 قاشق غذا خوری
وانیل 1 قاشق چایی خوری
دارچین 1 قاشق مربا خوری
سیب 1 عدد
ابتدا برای پخت 3 عدد تخم مرغ + شکر+ وانیل رو در همزن ریخت و می زنیم تا کرم رنگ و کش دار بشه ( حدودا 6تا 8 دقیقه)
در حین کار آرد و بیکینگ پودر رو 3 مرتبه الک میکنیم
بعد از هم زده شدن تخم مرغ ها نیم پیمانه روغن اضافه میکنیم و روی دور کند همزن 30 ثانیه می زنیم
سپس شیر ( ولرم یا هم دمای محیط) به اون اضافه کرده و مجدد در حد مخلوط شدن می زنیم
بعد به مواد مایعمون دارچین اضافه میکنیم و می زنیم تا مخلوط بشه
بعد از مخلوط شدن مواد خشکمون رو (آرد) طی 3 مرحله به مواد اضافه میکنیم و با لیسک به صورت دورانی می زنیم تا پف کیک نخوابه
قالب رو با کره چرب کنید و کف قالب رو کاغذ روغنی بندازید اندازه قالب من سایز 20 هست
در این حین برید فرو روشن کنید تا گرم بشه
بعد
موادمون توی قالب می رزیم و 3 مرتبه به سطح بکوبید برای از بین رفتن حباب های توی مواد
سیب های ک برش زدیم و با دارچین مخلوط کردیم رو روی کیک دیزاین میکنیم
میشه هم بین مواد کیک قرار داد
بعد کیک ما ماده رفتن توی فر
طبقه وسط فر (برقی) 40 تا 50 دقیقه دمای 170 درجه
نکته : 20 دقیقه تا نیم ساعت اول پخت هر کیکی در فر رو باز نکنید تا دما از اون خارج نشه
مواد لازم :
آرد 2 پیمانه
تخم مرغ ( هم دمای محیط) 3 عدد
شکر 1 پیمانه
شیر 2/1 پیمانه
روغن 2/1 پیمانه
بیکینگ پودر 1 قاشق غذا خوری
وانیل 1 قاشق چایی خوری
دارچین 1 قاشق مربا خوری
سیب 1 عدد
ابتدا برای پخت 3 عدد تخم مرغ + شکر+ وانیل رو در همزن ریخت و می زنیم تا کرم رنگ و کش دار بشه ( حدودا 6تا 8 دقیقه)
در حین کار آرد و بیکینگ پودر رو 3 مرتبه الک میکنیم
بعد از هم زده شدن تخم مرغ ها نیم پیمانه روغن اضافه میکنیم و روی دور کند همزن 30 ثانیه می زنیم
سپس شیر ( ولرم یا هم دمای محیط) به اون اضافه کرده و مجدد در حد مخلوط شدن می زنیم
بعد به مواد مایعمون دارچین اضافه میکنیم و می زنیم تا مخلوط بشه
بعد از مخلوط شدن مواد خشکمون رو (آرد) طی 3 مرحله به مواد اضافه میکنیم و با لیسک به صورت دورانی می زنیم تا پف کیک نخوابه
قالب رو با کره چرب کنید و کف قالب رو کاغذ روغنی بندازید اندازه قالب من سایز 20 هست
در این حین برید فرو روشن کنید تا گرم بشه
بعد
موادمون توی قالب می رزیم و 3 مرتبه به سطح بکوبید برای از بین رفتن حباب های توی مواد
سیب های ک برش زدیم و با دارچین مخلوط کردیم رو روی کیک دیزاین میکنیم
میشه هم بین مواد کیک قرار داد
بعد کیک ما ماده رفتن توی فر
طبقه وسط فر (برقی) 40 تا 50 دقیقه دمای 170 درجه
نکته : 20 دقیقه تا نیم ساعت اول پخت هر کیکی در فر رو باز نکنید تا دما از اون خارج نشه
- 🙈
- 🙉
- 🙊
- 💛
- ❤
- 💔
- 💯
- 💢
- ✋
- ✌
- 👍
- 👎
- ✊
- 👏
- 👈
- 👉
- 🙏
- 💪
- 🎬
- 🐥
- 🌹
- 🍁
- 🍉
- 🍕
- 🍳
- 🎂
- 🎈
- ☕
- 🌍
- 💩
- 🚗
- ⏰
- ☔
- 📙
- ⭐
- 😀
- 😂
- 😉
- 😊
- 😍
- 😘
- 💋
- 😋
- 😜
- 👀
- 😐
- 😕
- 😎
- 😌
- 😒
- 😬
- 😔
- 😢
- 😭
- 😷
- 😎
- 😨
- 😱
- 😡
- 😠
😊
مشاهده نظرات
X
این ویدیو
گزارش تخلف
×در صورتیکه توضیحی در مورد گزارش تخلف دارید در کادر زیر بنویسید
افزودن به لیست پخش
×دانلود اپلیکیشن فیلو
×برای دانلود این ویدیو، اپلیکیشن فیلو را از مارکت ها یا بصورت مستقیم نصب کنید.
در صورتی که اپلیکیشن فیلو را نصب کرده اید؛ برای تماشا یا دانلود این ویدیو وارد اپلیکیشن شده، از منو گزینه اسکن را انتخاب کرده و کد زیر را اسکن کنید.