فیلترشکن فعاله فیلترشکن فعاله

چند لحظه صبر کنید...

بنزین را مفت میدهند بعد میگند پول نداریم یارانه دهیم

سلام چرا قیمت بنزین را لیتری صد هزارتومان نمی‌کنند که رانت ایجاد نشه و قاچاق نشه و چرا کالابرگ یک میلیون تومان که به من دادن را تا آخر عمر دولت ایران نمی‌دهد . قیمت کتاب سر به فلک گذاشته و اینکه تو افغانستان با این که صاحب نداره تورم منفی است و اینکه چرا دولت ایران از فرار مالیاتی پزشکان و وکلا چشم پوشی میکند مراتب به وزارت اطلاعات گزارش میشود .و اینکه چرا سود سهام عدالت را هنوز ندادن و نمیزارند سهام عدالتم را بفروشم پول لازم دارم برای رهن خانه
  • 🙈
  • 🙉
  • 🙊
  • 💛
  • 💔
  • 💯
  • 💢
  • 👍
  • 👎
  • 👏
  • 👈
  • 👉
  • 🙏
  • 💪
  • 🎬
  • 🐥
  • 🌹
  • 🍁
  • 🍉
  • 🍕
  • 🍳
  • 🎂
  • 🎈
  • 🌍
  • 💩
  • 🚗
  • 📙
  • 😀
  • 😂
  • 😉
  • 😊
  • 😍
  • 😘
  • 💋
  • 😋
  • 😜
  • 👀
  • 😐
  • 😕
  • 😎
  • 😌
  • 😒
  • 😬
  • 😔
  • 😢
  • 😭
  • 😷
  • 😎
  • 😨
  • 😱
  • 😡
  • 😠
😊

X
این ویدیو
×