فیلو به جمع محصولات دانش بنیان پیوست

زمانی که تیم فیلو شروع به ایده پردازی و طراحی این سرویس کرد، میدانست که این مسیر فراز و نشیب های زیادی پیش رو دارد، اما با وجود تمامی فراز و نشیب ها تیم خلاق فیلو هرگز برای رشد و توسعه سرویس دست از تلاش برنداشت و در نتیجه افتخارات زیادی به ارمغان آورد.

الگوریتم جدید محاسبه درآمد در فیلو

هر سرویس و یا کسب و کاری با بزرگتر شدن و پیشرفت در عرصه خود، الگوریتم ها و روش های خود را تغییر و یا رشد می دهد.

تاریخ جدید واریزی ها

همراهان گرامی، تاکنون درآمدهای حاصل از پخش ویدیوها طی پنج روز، از دهم تا پانزدهم هرماه به حساب کاربران واریز میشد.

واترمارک چیست؟

و چرا برخی از ویدیوهای آپلود شده توسط کاربران با پیغام «ویدیوی شما طبق قوانین فیلو به دلیل دارا بودن واترمارک از درآمد خارج شد»رو به رو می شوند؟

ویدیوهای دنبال شده های من در فیلو

صفحه ویدیوهای دنبال شونده های من، صفحه ای ست که ازطریق آن میتوانید جدیدترین ویدیوهای دنبال شونده ها یا به اصطلاح فالوورهایتان را مشاهده کنید.

ویرایشگر آنلاین فیلم در فیلو

ویرایشگر آنلاین ویدیو توی فیلو، به یکی از ابزار های خوب و پر کاربرد فیلویی ها تبدیل شده. کاربرای فیلو خیلی راحت با استفاده از این ابزار میتونن ویدیوهای خودشون رو ویرایش کنن.

تصفیه حساب یا تسویه حساب؟!

تصفیه در عربی به معنای «پاک کردن و پالوده کردن» است و تصفیه حساب در موردی به کار میرود که حساب پرداخته و پاک شده باشد و دیگر کسی طلبکار نباشد.

امکانات جدید سرویس فیلو

سرویس اشتراک ویدیو فیلو با بروزرسانی، قابلیت های جدیدی را به سایت خود اضافه کرده است.

رونمایی از ابزار تولید آنلاین ویدیو در فیلو

چنان که آگاهید سرویس اشتراک ویدیو فیلو، از ابتدا به منظور ایجاد بستری جهت کسب درآمد برای کاربرانش ایجاد شده است.

تعرفه مصرف ترافیک نیم بها برای کاربران فیلو

اینترنت نیم بها امکانی است که از چند سال پیش وزارت ارتباطات برای کاربران فراهم کرده تا از شبکه ی اینترنت داخلی با هزینه ی کمتر استفاده کنند.

افـزایش درآمد تولیـدکنندگان رسمی فیلو تا ۴ برابر!

همانطور که میدانید، فیلو یک سـرویس اشـتراک ویدیـوست، که کـاربران بصورت مرتب و روزانه ویدیوهای خود را، طبق قوانین فیلو در اکانت باز نشر کننده و یا تولیدکننده رسمی آپلود میکنند و به ازای پخش ویدیوهایشان درآمد کسب میکنند.

افزایش درآمد، خبری خوش برای کاربران فیلو

با سلام خدمت شما خوبان، امیدوارم روزهای خوبی در فصل پاییز پشت سرگذاشته باشید و با انرژی فوق العاده ای، به فصل سرد زمستان گرما ببخشید.