تماشای ویدیو با ip خارج از ایران ممکنه براتون کند باشه؛ پس اگه فیلترشکن فعاله، حتما خاموش و صفحه رو رفرش کنید.

نحوه تنظیم مبدا شی در بلندر | نقطه محوری را با میانبر تنظیم کنید

فیلم آموزشی مبانی Blender برای نشان دادن نحوه تنظیم مبدا شی در Blender. Origin به عنوان Pivot Point شناخته می شود، ایجاد تبدیل در Blender بر اساس Origin (Pivot Point) است. در این ویدیو، پس از فعال کردن یک افزونه از پیش نصب شده 3D Viewport Pie، می توانیم از میانبر Ctrl + Alt + X برای تنظیم مبدا شی استفاده کنیم. ما می‌توانیم مبدا را روی مکان‌نمای سه‌بعدی تنظیم کنیم، می‌توانیم مبدا را روی مرکز شی، مبدا را در پایین شی، می‌توانیم مبدا را به صورت، مبدا را روی لبه، می‌توانیم مبدا را روی راس قرار دهیم. مراحل برای مبتدیان بلندر آسان است.

#‌cgian #‌بلندر #‌آموزش #‌سه بعدی
  • 🙈
  • 🙉
  • 🙊
  • 💛
  • 💔
  • 💯
  • 💢
  • 👍
  • 👎
  • 👏
  • 👈
  • 👉
  • 🙏
  • 💪
  • 🎬
  • 🐥
  • 🌹
  • 🍁
  • 🍉
  • 🍕
  • 🍳
  • 🎂
  • 🎈
  • 🌍
  • 💩
  • 🚗
  • 📙
  • 😀
  • 😂
  • 😉
  • 😊
  • 😍
  • 😘
  • 💋
  • 😋
  • 😜
  • 👀
  • 😐
  • 😕
  • 😎
  • 😌
  • 😒
  • 😬
  • 😔
  • 😢
  • 😭
  • 😷
  • 😎
  • 😨
  • 😱
  • 😡
  • 😠
😊

مرتبط

Aparat

در حال بارگذاری
X
این ویدیو